שר הבינוי והשיכון זאב אלקין התארח בתוכניתם של אריה אלדד ורוני בר און ב-103FM, והתייחס לעלייה במחירי הדיור: "אני חושב שעשינו לא מעט אבל כרגיל בשוק הדיור, את מה שלא עשית לפני שנתיים שלוש אתה אוכל היום. אנחנו במציאות אחרת, גדלנו מחמישים אלף שיווקים בשנה למאה אלף, הגענו לקצב שנתי של 80 אלף התחלות בנייה".

גדי איזנקוט במסיבת העיתונאים, צילום: באדיבות וואלה

"בוא נסתכל על המעשים. אני שנה שר השיכון, אני חושב שאני שר השיכון ראשון מזה 20 שנה אם לא יותר שאין לו יחידת דיור אחת מעוכבת, כל מה שהיה על המדף ושנים הוקפא על ידי נתניהו הוצאתי לשיווקים והכול שווק. כשאני מסתכל כמי שמחויב להתיישבות המצפון שלי שקט. רמת הגולן, אני העברתי יחד עם החברים החלטת ממשלה של השקעה של מיליארד שקלים והכפלת האוכלוסייה תוך ארבע שנים", הוסיף שר השיכון והבינוי.

כשנשאל אלקין בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת, השיב כי בעיניו יש לתת סמכויות רבות יותר לרשויות המקומיות: "אנחנו כבר במערכת הבחירות לפני שנה אמרנו שאנחנו חושבים שצריך לתת יותר סמכויות לרשויות המקומיות. בסוף מי שצריך לקבוע את הפרופיל של שבת זה התושבים דרך מועצת העיר".

הוא התייחס למצטרפים החדשים למפלגתו: "ההצטרפות של אייזנקוט וכהנא בוודאי חיזקה אותנו בשני מנדטים, זה גם מה שהערכנו מראש. זאת תוספת איכותית טובה, גם ההצטרפות של אייזנקוט עם הניסיון הביטחוני שלו וגם של כהנא שלפי כל הדעות היה שר הדתות שהוביל פה רפורמה שהיו צריכים לעשות לפני הרבה שנים, הוא מייצג ציבור גדול מאוד במדינת ישראל, שאנחנו היום בית לציבור הזה".

"בסוף כהנא מייצג יחד עם עוד כמה חברים את הציונות הדתית. יש לנו בעשירייה הפותחת חמישה נציגים של הציבור הציוני דתי. אני לא בטוח שאצל סמוטריץ' יכנסו לכנסת כזו כמות", ציין אלקין והוסיף: יש ציבור ציוני דתי ליברלי גדול במדינת ישראל שחי עם העיקרון חיה ותן לחיות, אנחנו חושבים שלציבור הזה, אנחנו היום הבית שלהם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm