שר הביטחון בני גנץ פנה היום (רביעי) במכתב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וקרא לו לתמוך בהשלמת תהליך החקיקה בנושא הדיור והרכב לנכי צה"ל במסגרת רפורמת "נפש אחת". זאת לאחר שהצעת החוק אושרה בממשלה ובקריאה ראשונה בכנסת וכעת ממתינה לאישור ועדת ההסכמות לקיום דיוני ועדת העבודה והרווחה על מנת להכין את הצעת החוק לקריאה השנייה והשלישית.

במכתבו ציין גנץ כי "כראש הממשלה לפני שנתיים, היית חלק מהצעת ההחלטה הכוללת לקידום רפורמת 'נפש אחת' למען נכי צה"ל, ואף סייעת בהשגת תקציב ראשוני. חרף המחלוקות העמוקות שנפערו בינינו, נרתמת לסוגיה זו שהיא מעל לכל מחלוקת ערכית ומהותית. כעת, ניצבת בפנינו האפשרות להשלים מהלך משמעותי זה עבור ציבור של עשרות אלפי נכי צה"ל הממתינים לכך במשך שנים".

עוד כתב השר, כי "כאמור, קידום הרפורמה בנושא הרכב והדיור החל טרם היציאה לבחירות ולכן אין מניעה משפטית מלקדמה בעת הזו. השלמת המהלך בנושאי הרכב והדיור חשובה מאין כמוה לאוכלוסיית נכי צה"ל והיא מעל כל אינטרס פוליטי. אני קורא לך לתמוך בקיום דיוני הוועדה והעלאת החוק לקריאה שנייה ושלישית בכדי שנוכל להשלים את המהלך טרם תקופת החגים, ולהעניק לרבבות מאלו ששילמו את המחיר הקשה מנשוא עבור המדינה, את מה שהם כה ראויים לו. אי העברת החקיקה בשל התנגדות פוליטית, תהווה פגיעה בקודש הקודשים של החברה הישראלית".