בן כספית וינון מגל התעמתו בפתח תכניתם ב-103FM הבוקר (שני), בעודם מתייחסים לסערה האחרונה שעוררה יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, כאשר נחשף כי קיימת דירה שרשומה על שמה בחיפה.

"בסדר, נחמד. אני מחבב אותה באופן בסיסי, יש בה משהו שמוצא חן בעיניי, באנרגיה", אמר מגל בפתח דבריו. בתגובה השיב כספית: "כי אתה סוג של מוכתר רק עם מכנסיים. אמרת משהו יותר מצחיק 'היא אמינה חוץ מהשקרים', נכון?". מגל ענה: " יש מצב. חוץ מהנושא של השקרים, עם זה יש בעיה".

בהמשך דנו השניים בשאלה האם יש גורם העומד מאחורי מוכתר. "אני שואל את עצמי מי מאחוריה ואין לי תשובה", שאל כספית. מגל ענה ואמר: "דיברתי עם בוסי, הוא אמר שאין אף אחד מאחוריה. הוא היחיד שעומד מאחוריה, הוא עושה לה את זה בהתנדבות, אין לה שקל על הישבן והוא פשוט חושב שהיא בחורה מדליקה".

הדר מוכתר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הדר מוכתר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"איזה אין לה שקל. היא צורחת חודשים שהיא לא יכולה להגיע לדירה, ואז מתברר שיש לה דירה", אמר כספית. מגל השיב: "היא גם אמרה שהיא שומרת שבת והתראיינה בשבת, עכשיו היא אומרת שהיא שומרת נגיעה". בתגובה, ענה כספית: "יותר מזה, אתמול היא מצווחת אצל בן עמי שזה הפנסיה של ההורים שלה ואז כל הרשת מלאה בקניות דירה של אבא שלה".

בן המשיך וטען: "לכן אני חושב שיש מישהו מאחוריה, השאלה אם זה תרגיל עוקץ של הצד שלך או הצד שלי". מגל ענה: "אתה קונספירטור, אני ממש לא קונספירטור. אני לא חושב שנמצא מישהו מאחוריה, לא סער, לא טייקון ולא אף אחד. אני חושב שהיא פשוט בחורה שיש לה קסם, היא יודעת להפעיל את הטיקטוק, הבנתי שהיא כוכבת רצינית וכל מיני אנשים שאין להם מושג בפוליטיקה משתכנעים מהוויב. כנראה שזה לא רציני אז קחו את זה עם קורט מלח".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm