בבית העלמין בהר הרצל נערכה אזכרה לציון 21 שנים להירצחו של שר התיירות, אלוף במיל רחבעם זאבי ז"ל. בטקס השתתפו בני המשחפה, ממלא מקום נשיא המדינה יו"ר הכנסת מיקי לוי, השר אביגדור ליברמן , סגן יו"ר הכנסת ח"כ צבי האוזר ונציגי הסייעות האופוזיציה. 

פלמ"ח זאבי תקף את רה"מ לפיד על כך שנעדר מהטקס. "מהיכן מר ראש הממשלה לפיד שאבת את הבורות החולשה והפחד להבטיח בשבוע שעבר לערבים שלא תאפשר ליהודים תפילה בהר הבית. איך יכולה להתקיים אמונה בצדקת הדרך אם במקום שבנינו בית לאלוהינו אתה מונע מבני ישראל להתייחד עם האל על חורבות בית המקדש. באיזה מלחמה הפסדנו שאתה מחרחר נטול נשימה על הרצפה בפחד?

"אתה אוסר על היהודים להתייחד עם בורם במקום הקדוש לנו ביותר?...אסור לשנוא את המחנה האחר, לכן לא מובנת ההיעדרות של ראש הממשלה, שקודמיך בתפקיד במשך עשרים שנה הקפידו כולם להגיע לטקס הממלכתי לציון זכרו של סמל ריבוני של הארץ. שר בישראל", אמר.

לדבריו, "אנו זוכרים כולנו בכאב את טראומת רצח יצחק רבין, גיבור ילדותי. בזמן הירצחו נחלק העם לשני מחנות ימין ומשאל שהצמיחו עשב שוטה שירה בראש הממשלה. מותר לנו לחשוב אחרת, אבל אסור לשנוא את המחנה האחר גם אם נדמה לנו שהאחר מוביל לתהום ולכן לא מובנת ההיעדרות של ראש הממשלה, בחרת היום במקום להגיע לייצג את המדינה לרוץ לנצרת ולקושש קולות אצל הערבים. סליחה אבא. כי כל כך מגיע לך אחרת.

במהלך האזכרה, ספד יו"ר הכנסת לזאבי ואמר: "זה היה ללא ספק אחד מאירועי השיא של האינתיפאדה השנייה שזעזע מדינה שלמה. ההתנקשות בשר התיירות והאלוף במיל' רחבעם זאבי (גנדי) היתה התקפה נפשעת על מדינת ישראל, סמליה וריבונותה. זו היתה ועודנה חצייה של כל הקווים האדומים. הם בחרו בשר רחבעם זאבי כמטרה, ארבו לו, אספו מודיעין על תנועותיו, והתנקשו בו מטווח אפס".