שבוע לבחירות, והמתקפות בין הגושים מחריפות: יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי, שסופגת גם היא ביקורת קשה ואף איומים, התראיינה היום (רביעי) בערוץ הכנסת, לאחר שנשאלה על ציוצים כנגדה מצדם של ח"כים ממפלגת 'הציונות הדתית', ביניהם עמיחי אליהו, שאמר כי חברת הכנסת מיכאלי "קנתה ילד באמזון".

מיכאלי הפנתה במהלך הריאיון את תשומת הלב לאנשים שהמפלגות הנ"ל תומכות בהם, כך לטענתה, כמו הרב מאזוז: "אחת ההשראות, אחד הרבנים שהם מאמצים אל ליבם, זה הרב מאזוז. היום יצא סרטון שלו בו הוא מסביר בצורה ארוכה ומפורטת איך אישה היא כמו 'מכונת כביסה'. אז בתור מכונת כביסה גאה, אני קוראת לכן חברות וגם חברים, שמאמינים ומאמינות בשוויון, בואו למפלגת העבודה".

חברת הכנסת אמרה כי מדובר באמירה חמורה משום שהרב מאזוז מתייחס לכל הנשים באשר הן. "מאזוז מתייחס לכל אישה באשר היא אישה. אומרים החפצה, אם אי פעם הייתה החפצה, כך זה נראה שמתייחסים אליהן בימין, כאל משרתות", תקפה. "הן צריכות להגיע להצביע, היום ראיתי סרטון של ש"ס, גם ש"ס גילו את הנשים, כך מסתבר, ובסרטון מראים כיצד משכנעים נשים אחרות לבוא ולהצביע לש"ס. ככה נהייה כולנו 'מכונות כביסה' מאושרות, ללא שוויון וללא ייצוג".