69% מהבוחרים היהודים בארצות הברית תומכים בפתרון שתי המדינות, כך עולה מסקר חדש של J Street ומכון GBAO שנערך בין ה-1 ל-8 בנובמבר 2022, בקרב מדגם מייצג של 800 בוחרים יהודים בארה"ב. בנוסף, על פי הסקר 76% מאמינים כי צריך לעצור את התרחבות ההתנחלויות ו-68% מבקשים שהסיוע האמריקאי לא ישמש לחיזוק ההתנחלויות..

לפי ממצאי הסקר, התמיכה היהודית במפלגה הדמוקרטית ממשיכה להיות איתנה, כש-74% מהבוחרים היהודים הצביעו למועמדים דמוקרטיים ו-70% נותנים לנשיא ביידן ציון חיובי על תפקודו בשנתיים האחרונות.

האנטישמיות העולה בחוגי הימין מדאיגה את הציבור היהודי כאשר 97% מהבוחרים היהודים סבורים כי טראמפ ובעלי בריתו הרפובליקנים אחראים לעלייה באנטישמיות, כמו גם לעלייה בכוחה של תנועת העליונות הלבנה. 74% מאמינים כי טראמפ ובעלי בריתו הם איום על היהודים באמריקה. ישראל נמצאת במקום ה-10 מתוך 14 נושאים שהוצגו בסקר במידת החשיבות שלה לבוחרים היהודים, כאשר רק 4% מהם ציינו אותה כאחד משני הגורמים המשפיעים ביותר על החלטתם במי לבחור.

הנושאים המרכזיים בחשיבותם לבוחרים היהודים הם דמותה של הדמוקרטיה האמריקאית עם 55% וסוגיית ההפלות עם 40% שהגדירו אותה כאחד משני הנושאים החשובים להם ביותר. 

ראש הממשלה המיועד נתניהו סובל מהעדר תמיכה בקרב יהדות ארצות הברית, כאשר 59% מהבוחרים ציינו שיש להם דעה שלילית לגביו. הרוב המוחלט של המצביעים היהודים האמריקאים, 69% תומך בקידום פתרון שתי המדינות על בסיס גבולות 67, עם חילופי שטחים מתאימים, ומתן פיצוי לפליטים הפלסטינים כתחליף למימוש זכות השיבה. לעומת זאת, רק 24% תומכים בסיפוח ישראלי של הגדה המערבית ו-76% מאמינים כי יש לעצור לחלוטין את התרחבות ההתנחלויות או להגבילן לאזורים מסוימים. 68% תומכים במתן סיוע צבאי לישראל, אך לצד דרישה כי לא ישמש להרחבת התנחלויות.
 
71% מהבוחרים היהודים תומכים בחזרה אמריקאית להסכם הגרעין עם איראן.  72% לא מסכימים עם התמיכה של איפא"ק במועמדים שסירבו לקבל את תוצאות הבחירות ב-2020, רק מכיוון שהם תומכים בישראל.

נדב תמיר, מנכ"ל J Street ישראל: "נתוני הסקר מציבים נורת אזהרה בפני הממשלה החדשה שצריכה להבין כי מימוש אג'נדת הסיפוח, דה פקטו ודה יורה והימנעות מחזרה למשא ומתן עם הפלסטינים, יציבו אותה במסלול התנגשות, לא רק עם ממשל ביידן שיצא מחוזק מבחירות האמצע, אלא גם עם הרוב הגדול של יהדות ארצות הברית. הציבור היהודי בארצות הברית חרד לערכי הדמוקרטיה מבית ומחוץ, זלזול בכך מצידה של מדינת ישראל עלול לעלות לנו במחיר של קרע עם יהדות ארצות הברית".