על רקע המשא ומתן הקואליציוני, ככל שהוא מתקדם, כך גוברת גם המרמור בקרב בכירי הליכוד. מתחת לפני השטח, בליכוד מתנהלת הידברות ערה בין גורמים שונים שלא שיתפו פעולה בעבר. הגורמים במפלגה מסרו כי "אם מרבית השרים ירגישו שלא הוצעו להם תיקים ראויים כי הכל עבר לשותפים, יתמכו בממשלה, ללא איומי מרד, אבל לא יהיו חלק מהממשלה,יישארו בכנסת".

בתוך כך, חבר הכנסת המיועד, דני דנון, שוחח היום (שלישי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM ותקף: "איזו שותפות זו אם אתה בא ולוקח את כל הקופה?".

בפתח השיחה, אמר חבר הכנסת המיועד: "אני מברך על ההתקדמות, שיש לנו ממשלה סוף סוף, אלו חדשות טובות, אבל בואו נחכה לתוצאה. עם זאת, אם התיקים הבכירים - תיק האוצר ותיק הביטחון - לא יישארו בידי הליכוד, זה בעיניי בעייתי. מקווה שלא נגיע לשם. איזו שותפות זו אם אתה בא ולוקח את כל הקופה ושותף שלך לא יהיה מרוצה? לא תוכל לעשות דברים ביחד".

"יש אנשים מוכשרים וראויים בליכוד, צריך לוודא שהם יהיו במעמד שיוכלו להשפיע ולממש את ההבטחות לציבור. הבטחנו רפורמוט ושינויים - הם מצפים לראות מאיתנו את הדברים האלה. אין מרד במפלגה, עבדנו קשה בבחירות ואנו רוצים בהצלחת הליכוד, אם זאת אנחנו לא רוצים להישאר עם התיקים הזוטרים בלבד. זה לא יהיה דבר בריא. בחלוקה, כל מפלגה צריכה לקחת כמה תיקים בינוניים", הוסיף.

לאחר מכן, נשאל לאיזה תפקיד הוא מכוון בממשלה המסתמנת. לדבריו, "אני בכלל לא מכוון לממשלה. אני מכוון לתפקיד יושב ראש הכנסת כדי לשקם את המעמד הזה ולהביא את הניסיון הדיפלומטי שלי בתוך הכנסת. גם להיות שגריר זו משרת אמון עם הרבה מאוד דברים רגשיים וסודיים, אני ונתניהו עשינו ביחד דברים חושבים למען מדינת ישראל - הוא יודע שהוא יכול לסמוך עליי. גם הוכחתי זאת בעבודתי באו"ם. אני חושב שאני יכול לתרום בתפקיד הזה, להביא כבוד גם לליכוד וגם למדינת ישראל".

בסיום, התייחס לחשש בקרב חברי הכנסת באופוזיציה מכפייה דתית במרחב הציבורי. לדבריו, "עוד לא נכנסו לתפקיד ולא קיבלנו שום החלטה -תירגעו עם הפחדות, תנו לנו לעבוד, תגיעו בעוד כמה חודשים ותגידו לנו אם עשינו טוב או לא עשינו טוב. אנחנו לא מתכוונים לשנות סדרי עולם. אני בעד לימודי תנ"ך בבתי ספר, בעד המסורת, לא חושב שצריך לחשוש מזה, אבל אנחנו לא נעביר את המדינה למקום שאף פעם לא הייתה בה".

הבוקר, חבר הכסת דוד ביטן תקף את ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ואמר: "לפי ההסכם הקואליציוני המתגבש יש בעיה, אני מקווה שזה ישתנה. לא נשאר הרבה לליכוד. כנראה שנתניהו לא יודע לנהל ומשא ומתן".