זמן קצר אחרי הבחירות הודיע ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו רשמית כי בכוונתו למנות את ראש הסגל הנוכחי שלו צחי ברוורמן, ששימש כמזכיר ראש הממשלה, לתפקיד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה.

שם נוסף שמוזכר בהקשר של תפקיד בכיר בכוורת הוא יועצו הפוליטי של נתניהו איקי כהן. לפי הגורמים בסביבת נתניהו, כבר הוחלט כי גם בלשכת רה"מ יקבל כהן את תפקיד היועץ הפוליטי לראש הממשלה.

באשר לתפקיד בכיר נוסף, מזכיר הממשלה, טרם הודיע נתניהו במי בחר, וסביב תפקיד זה נרשמת לאחרונה התחרות הכי מתוחה בין אנשי הליכוד ומקורבי נתניהו.

שורה של אישים כבר הודיעו שהם מעוניינים בתפקיד. בין השמות שמוזכרים בהקשר התפקיד הנחשק: שי באב"ד, שבעבר כיהן כמנכ"ל משרד האוצר; רונן פרץ, ממקורבי משפחת נתניהו, שכיהן כממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה בשנים 2019־2020; ויאיר לחן, סא"ל ושופט צבאי (במיל'), המשמש כחבר נשיאות בית הדין העליון של הליכוד. שני שמות נוספים שהוזכרו הם עו"ד יוסי פוקס והח"כ לשעבר עמית הלוי.

ויש גם מי שנחשבת כמועמדת מובילה לתפקיד - עו"ד וח"כית לשעבר אוסנת מארק, המוגדרת כמקורבת מאוד למשפחת נתניהו, ובייחוד לשרה נתניהו. עם זאת, לפי שמועות בליכוד, אין הסכמה במשפחה על מינויה של מארק. כמו כן, גורמים בשמאל מתחו ביקורת על הכוונה למנות את מארק לתפקיד, בעיקר עקב "סגנון ההתבטאות הלא ממלכתי", כהגדרתם.