לאחר ארבע סבבי בחירות בתוך מעט יותר משלוש שנים, הצליח גוש הימין להגיע אל 61 המנדטים, ונמצא בדרכו להקים ממשלה בראשות בנימין נתניהו. טופז לוק, יועצו הקרוב של נתניהו, התארח בפודקאסט של נדב פרי, והמשיך את הקו אותו מוביל נתניהו, לפיו הוא לא זוכה ליחס שווה מהתקשורת: "בוא נשים טיימר כמה פעמים עוצרים את נתניהו בראיונות וכמה את לפיד". 

"לא מקובל": נתניהו משיב לראשונה לפגישתו של טראמפ עם קניה ווסט

לוק המשיך את הקו התוקפני שמוביל נתניהו כנגד התיקים בהם הוא מואשם: "בלי תפירת התיקים היו לנו עוד עשרה מנדטים, הרבה אזרחים במדינה מרגישים את זה. כנשאל בנוגע לרגע קושי אותו חווה כיועצו של נתניהו, השיב: "הקושי שלנו היה שהיו לנו 24 שעות לפנות את משרד רה"מ".

"היה פה קושי, השמחה לאיד. אתה רואה את רמת הלעג של הצד השני. גם כשהם העבירו את התקציב, הם אמרו שהאופוזיציה הולכת להתפורר, לא נעים לראות את זה, זה פוגע", הוסיף. 

על מעורבותו של יאיר נתניהו בענייני ניהול המדינה, אמר:  "יאיר מביא סיפורים מדהימים וחשובים למחנה הימין, אבל הוא לא שולט ולא נעליים. יאיר אומר שצריך לעשות איקס, אז לפעמיים אומרים לו שהוא צודק ולפעמים לא. אתן לך דוגמא, ליאיר יש הבנה מאוד מהירה. בעוול המשפטי שעשו לאביו הוא אמר שאי אפשר לשתוק מול מה שעושים לו, אסור להיות ממלכתי, זה יאמר לזכותו שאמר לאבא שלו די".

טופז לוק, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
טופז לוק, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לוק טען כי לא הייתה הנחיה מכיוון סביבת נתניהו, אל פעילי הליכוד שמחו כנגד חברי הממשלה היוצאת: "אני לא יכול לשלוט בפעילים, אני אומר להם שהם עושים נזק, אבל אני לא יכול לשלוט בהם. אין גם דבר כזה מכונת רעל. אין הנחייה שאתם צריכים לצייץ א' או ב' אחרי משהו. הם רואים עוול שעשו לנתניהו והם פועלים לבד".

הוא המשיך לתקוף את התקשורת: "התקשורת בארץ רוצה רק לדקור את נתניהו בראיון. הם רואים בו כדמון, בתקשורת בארה"ב נותנים לך לדבר. אני מאמין שכן נגיע לאופלנים בהמשך, אבל בוא נראה". על תומכיו הרבים של נתניהו ברשתות החברתיות, שתוקפים בהן את מתנגדיו, אמר: "אין להם איפה לדבר במיינסטרים, אין פרשן שאומר מה הזווית החיובית בנתניהו. אין בעיה תהיה עיתונאי, תבקר, אבל תהיה אובייקטיבי".

הוא תיאר את המגמה שזיהו בליכוד לקראת הבחירות האחרונות: "היה לנו גוש מאוחד שעבד מאוד טוב באופוזיציה. היה לנו מחנה משותף מאוד חזק. כל אחד מיקסמם את עצמו. אבל כשאתה רואה את התנועה בשטח אתה מבין שזה זה. קצת לפני ראינו את אחוזי ההצבעה במעוזי הליכוד ואתה מבין את המגמה".