הממשלה המסתמנת, המורכבת בין היתר ממפלגות ימין הנחשבות קיצוניות וביניהן מפלגת נעם, מעוררת תגובות אמוציונליות רבות עוצמה בקרב רבים מאזרחי ישראל. בן כספית, החושש מהשינויים הכרוכים בהקמת ממשלה שכזו, ובפרט על השפעותיה על קהילת הלהט"ב, חלק הבוקר (ראשון) את תחזיתו הקודרת לעתיד עם ינון מגל, אשר בוחר לראות את המציאות בצורה קצת אחרת.

"יפגע בנו כמדינה דמוקרטית": הארגונים והתנועות שחוששים ממינוי אבי מעוז

בפתח תוכניתם ב-103FM, התייחס כספית לשינויים אשר חברי הממשלה החדשה מתכננים להכניס לחיינו: "כל מה שאנו רואים במשא ומתן הקואליציוני, תמיד אמרנו שהכל קשקושים והפחדות, ואתה קולט פתאום רשימות של נעם". 

הוא הוסיף: "אני מזמין את אבי מעוז לתבוע אותי. נעם מבוססת על רדיפת להט"בים, נגד נוכחות נשים ורשימה מאוד ארוכה. הרשימות האלה הן דבר מחליא. כך מתחילים ובעוד שנתיים שלוש יתחילו לפחד ללכת יד ביד בתל אביב". לדבריו, עשרות שנים עבדו כאן ובכל העולם כדי לייצר מצב שבו בני נוער לא ירגישו שהם פגומים בגלל הנטייה המינית שלהם, גם כשהם מתחתנים זה עם זה. "נתניהו מנסה להפוך אותנו לסעודיה", תקף.

בתגובה, השיב מגל: "זו עיתונות? אני שואל אותך ברצינות אם זו עיתונות או קמפיין? מה הם סתם מקשקשים שטויות? סטיקרים מלפני שלוש שנים שלא היו בכללם גלויים בציבור, נדב איל בעצמו כותב שזה לא חשוף לציבור. אין קמפיין כזה של נעם. כאילו שנעם מסמנים להט"בים. אני יכול להראות לך שגם עכשיו יש רשימות של להט"בים בתקשורת בוויקיפדיה".

"תגידו, אתם מטורפים?", זעם, "אינספור כתבות בתקשורת על להט"בים בתקשורת. עשיתם מזה כאילו רודפים פה להט"בים, אתם פשוט מסיתים. תראה לי מישהו שמפחד ללכת יד ביד עם בן הזוג שלו בתל אביב. זה שקר. מותר לנעם לעשות פרויקטים של הסברה, יש חופש ביטוי במדינה הזאת".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm