הממשלה החדשה הושבעה ביום חמישי האחרון וכבר החלה את עבודתה במלוא המרץ. עם זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו נתון לביקורת פנימית חריפה במפלגה וזאת לאור המינוי של רון דרמר לשר לעניינים אסטרטגיים. על כך, חבר הכנסת דני דנון התראיין הבוקר (ראשון) בגל"צ.

דנון אמר כי "אני מכיר את רון דרמר ומכבד אותו. אבל יש ביקורת על לפיד שמביא את המאמן שלו או חבר שלו, גם אנחנו חטאנו בזה. השיטה הזאת למנות מישהו לתפקיד שר שלא התמודד בבחירות במפלגה יש בה טעם לפגם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דני דנון בכנסת  (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
דני דנון בכנסת (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

"יש טעם נפגם במינוי של מישהו לתפקיד שר והוא לא התמודד בבחירות מקדימות. זה לא תקין. יש בקרבנו אנשים מוכשרים כמו אדלשטיין ואחרים שהיו יכולים להיות בתפקיד. אנחנו צריכים להיות עם המושכות, אם ניתן לשותפים שלנו להוביל את הדברים נתעורר כל בוקר לתקרית בינלאומית", הוסיף.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כזכור, פרסמנו כי טרם השבעת הממשלה, נתניהו נתקל בהתנגדות עיקשת של חברי הכנסת מהליכוד שזעמו על האפשרות כי בתפקיד בכיר יכהן גורם מחוץ לליכוד. בכירים במפלגה יוצאים נגד הדרישה של דרמר, לכהן כשר בקדנציה מלאה ולא ברוטציה, ואמרו ל"מעריב" כי "מדובר בדרישה חצופה של אדם שמעולם לא היה חבר ליכוד וללא אף אצבע בכנסת".