בשעה השנייה של התוכנית ב-103FM, שוחחו בן כספית וינון מגל, איך לא, על המצוקות הפוליטיות הבוערות, ביניהן היחס של הממשלה החדשה כלפי הקהילה הלהט"בית ונושא עליות המחירים. 

תחילה, הביע מגל את דעתו על חשש הקהילה הגאה מאופי הממשלה שקמה, וקרא בתוכחה: "למה איתן גינזבורג לא שינה את החוקים הללו? למה הממשלה לא שינתה את החוקים הללו? מה הם באים בטענות?", ביקר. "הוא בא ומדבר על רבנים. תעשה לי טובה, נמאס מהזיוף הזה, זה לא מרגש אותנו". 

בתגובה, התייחס חברו למיקרופון לעליות המחירים החריפות, והבהיר: "המשקאות האלכוהוליים מתייקרים, אפילו לא נוכל להטביע את יגוננו בטיפה המרה. הכל מתייקר. אמרתי לך שזה דבר גלובלי ועולמי, אבל אני לא הבטחתי כמו נתניהו שיוריד את זה. אז שיוריד את זה".

על השר המיועד לביטחון פנים, איתמר בן גביר, אמר כספית: "אני מאלה שחושבים שהוא ראוי להזדמנות הזו, בתפילה חרישית שהוא לא יפוצץ את המזרח התיכון". 

מגל בתגובה השווה והעלה, והתייחס לדבריו של עמר בר-לב, השר לבטחון לאומי היוצא, שאמר כי "'זכיתי' להיות מאובטח בהוראת השב"כ - כי העזתי לומר שישנם מתנחלים קיצוניים שחוללו פשעי שנאה נגד פלסטינים. לאן הגענו? עד לאן הדרדרה החברה?!". מגל הגיב לדבריו בזעם: "אתם לא יודעים להבדיל בשמאל בין עיקר לטפל, בין אויב לאוהב, ולא יודעים מה חשוב ומה פחות חשוב. כל הדבר הזה הוא אג'נדה פרוגרסיבית שאבד עליה הכלח".