בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שלישי) ב-103FM, בשיחה על עלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית. "אני מסתכל על הפיד שלך, כמה טנטרום הכנסת אתמול בעניין הזה של בן גביר. כל היום, טנטרומים, החמאס כבר מאיים מרוב שהדלקתם את השטח. לפיד, אלקין. תשמע את אלקין, וביבי חלש, ביבי התקפל. מי הכי הגדיל לעשות כהרגלו? זה שעד לפני דקה היה פה ראש ממשלה, לא ייאמן שהאיש הזה היה ראש ממשלה", תקף מגל.

לאחר שקיבל אישור מנתניהו ומראש השב"כ: כך התנהל "תרגיל ההונאה" של בן גביר

"הוא פשוט מחזק את איומי חמאס, הוא אומר להם 'אנשים ימותו'. זה היה לפני דקה ראש ממשלה, אם בן גביר יעלה אנשים ימותו. זה פשוט לא ייאמן. עכשיו אתם אומרים 'הוא עלה באישון ליל', לא, עלה בבוקר, היה אור, לא כגנב בלילה. ביום, כמו שעשה לפני זה, לא מודיע מראש, הכול כרגיל כמו שהיה חבר כנסת. אתם יכולים להירגע, לעבור לסערה הבאה, תודה", הוסיף.

כספית השיב: "אני מסרב לשחק במשחק הזה. אני חושב שעלייתו של בן גביר להר הבית היא לא סלע קיומנו. אמרתי לו הבוקר שאפו, כל הכבוד, בינתיים קצב העלייה שלו להר הבית מאוד התמתן מאז שממשלת הימין מלא עלתה לשלטון. מזל טוב".

עוד הוא הוסיף כי "כשאריאל שרון עלה להר הבית זה הצית את האינתיפאדה השנייה, ולכן ללפיד, לפחות מבחינה היסטורית יש על מה להסתמך. הוא עלה כגנב בלילה. זה ביטוי, זה לא אומר שזה בהכרח בלילה. עשה תרגילי הסחה, התגנב למשרד ראש הממשלה. הפיץ ציוצים מתונים יותר. עלה, זה לקח 13 דקות, בלי תקשורת, לי זה נראה גנב בלילה. שורה תחתונה - עלה, שיחק אותה, כבוד בן גביר".

מגל: "לפחות ניצלנו מהטנטרום שלכם בנושא, תודה בן גביר".

כספית: "לא ניצלתם, האירוע לא הסתיים. אני מתפלל שזה ירד מסדר היום. בוא נמתין".