על רקע אמירותיו מעוררות המחלוקות של חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, אשר קרא אמש (ג') לאזוק את חברי הכנסת גנץ ולפיד ואת חה"כ לשעבר בוגי יעלון, התארח היום כהן בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ונשאל על אמירותיו, כמו גם על אמירות נוספות שסיפקו לאחרונה חברי מפלגתו.

כשנשאל על אמירותיו אמש אמר כהן :"כוונתי הייתה לא לשים פיזית אזיקים על הידיים שלהם ולעצור אותם, אלא לעצור את ההסתה ודברי הבלע, את הרצון למלחמת אחים שהם מנסים ליצור פה האנשים הללו, שהם סוג של מנהיגים אבל לא נוהגים במנהיגות. בסופו של יום כאשר קוראים לאנשים למלחמת אחים ולהבעיר את הרחובות וכשמגיעים לשם דגלי אש"ף שלא קשורים לאחיי הישרים מהשמאל, שהם ציונים לא פחות ממני, וסמלי SS גם, זה עלול להיגמר בדם. וכן, צריך גם לשים 'סטופ' ולהגיד 'די, תעצרו את זה, לא רוצים מלחמת אחים, תודה'".

בן כספית ניסה להקשות על כהן וטען כי הדברים שאמר אתמול הובנו כמות שהם ולא כמטאפורה. על כך כהן השיב: "איפה הבעיה עם מה שאמרתי? אם הם ימשיכו עם ההסתה ולשפוך דם ברחובות ישראל, זה מה שאתה רוצה שיקרה בן? שישפך פה דם? מלחמת אחים זה לשפוך דם, יאיר גולן, יאיר לפיד, בוגי יעלון שקרא לשוטרים, אין בעיה תרעידו, אני בעד. מה אתה אומר על זה שבוגי יעלון אמר אתמול לשוטרים לסרב פקודה? שהאחרון שאמר את זה זה איימן עודה". 

כספית תקף: ""אני אומר, שוטרים יקרים , אם תקבלו פקודה שהיא בלתי חוקית בעליל, וזה מה שהוא אומר, תסרבו לה. אף אחד לא קרא למלחמת אחים. אתם חבורה של שקרנים עלובים ובעולם אחר היו עוצרים אתכם". 

ח"כ מעוצמה יהודית על חגיגות שחרור המחבל: "הוכחה שבן גביר צריך לקבל סמכויות"

"לא, אין בושה": חה"כ מעוצמה יהודית שכינה את בר-לב דמנטי לא מתנצל

בתגובה כהן טען: "אני יודע שבן כספית ואחיי מהשמאל הם ציונים לא פחות ממני, הם אוהבי ישראל לא פחות ממני, ביחד עם זאת, כאשר יש דגלי SS, דגלי אש"ף וקריאה לשפוך דם, אתם צריכים לקום, אתם יודעים למה? כי זה פוגע בשם שלכם, של מי שרוצה באמת להפגין וזו זכותו הדמוקרטית שאני לגמרי בעדה. אם אתה אומר לי בצורה מאוד ברורה שאתה בעד לשפוך דם ולהבעיר את הרחובות, אתה בא ואומר לי להילחם באחים שלי, אני לא רוצה, אני נלחמתי כל חיי, אני לא מתרגש ממלחמות. אתה חושב שזה מזיז לי האמירות האלה? זה לא מרגש אותי בכלל. אבל זו לא הפואנטה, תרחיקו את הגורמים האלה, מה הם קשורים אליכם בכלל? תעצרו את זה".

 עוד הוסיף: "בסופו של דבר אל תתנו להם להשתלט על המחאה שלכם כי זה יאבד את כל הכיוון. בסוף הראשונים לברוח, ואני אומר לך את זה מניסיון, זה הם. הם חבורה של פחדנים האנרכיסטים האלה. אני נגד כל אלימות, אני נגד כל כוח, אין ויכוח על זה".

כספית חתם את השיחה עם כהן: "אתה אפילו לא מבין שחיזקת את דבריי".