מגישי הרדיו בן כספית וינון מגל חזרו הבוקר (רביעי) אל עמדות השידור באולפן רדיו 103FM ושוחחו, לעיתים בטונים צורמים, על כל הידיעות העדכניות ביותר באשר למצב הפוליטי והמדיני. כאשר השניים דיברו על פעולות המחאה במדינה, השווה כספית את נתניהו לאדם אחר, והודה: "אני מעדיף את ביבי".

ריכוך בנוגע לעילת הסבירות ושינוי בהרכב הוועדה: הנוסח המתוקן לרפורמה המשפטית

בפתח התוכנית, התייחסו כספית ומגל לסערה סביב הרפורמה העתידית במערכת המשפט: "אתה יכול להסביר לי את הציוצים של החברים שלך?", ביקש מגל מעמיתו. "תבהלה, סערת לוין, הנה האקדח המעשן. תפסיקו לקשקש ולבלבל, תעזבו אותנו בשקט למען השם. פרופ' סוזי נבות מגיעה מפוזיציה, ומביאים אותה כפרשנית נטרלית של המצב. סגנית נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, באמת". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אנחנו מקימים צבא של אזרחים שיילחמו על המדינה שלהם", השיב כספית. "אני קורא לכולם להגיע בשבת הזו, ואם זה לא יעזור אז צריך להתחיל לנקוט בפעולות אחרות. גם מרי אזרחי הוא במסגרת החוק". על הפעיל הפוליטי סדי בן שטרית, אמר: "אתה פשוט נזק, אתה צריך עזרה, ותפסיק לקלל. האיש הוא בור ביוב. הוא לא היה במחנה שלי ולא יהיה במחנה שלי, אם אני צריך לבחור בין ביבי לסדי בן שטרית, אני בוחר בביבי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"האיש שיאיר גולן אמר שצריך להדליק משואה, שהיה בפאנלים, שעיתון 'דה מרקר' שם אותו ברשימת המשפיעים. נציג השמאל הנאור", השיב מגל.