ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העניק הלילה (רביעי) ראיון לרשת CNN האמריקאית, ובו התייחס לתקיפה המיוחסת לישראל באיראן בתחילת השבוע, וכן למלחמה באוקראינה.

"אני אף פעם לא מדבר על מבצעים ספציפיים. בכל פעם שמתרחש פיצוץ כלשהו במזרח התיכון, מאשימים את ישראל או נותנים אחריות - לפעמים אלה אנחנו ולפעמים לא", אמר נתניהו בהתייחסות לתקיפה, אך הוסיף כי ישראל "נוקטת פעולה נגד פיתוח נשק מסוים".

על המשא ומתן בנוגע להסכם בגרעין אמר: "אם יש לך משטרים נוכלים שמתכוונים להשיג נשק גרעיני, אתה יכול לחתום איתם על 100 הסכמים וזה לא יעזור. אני חושב שהדרך היחידה בה אתה יכול לעצור או למנוע השגת נשק גרעיני היא שילוב של סנקציות כלכליות משתקות, אך הדבר החשוב ביותר הוא איום צבאי ממשי".

עוד התייחס נתניהו לסכסוך עם הפלסטינים, והסביר כי להשקפתו השלום עמם יגיע רק לאחר סיום הסכסוך בין ישראל לעולם הערבי כולו, במסגרת הסכמי אברהם.

"כאשר הסכסוך הערבי-ישראלי יגיע לסיומו, אני חושב שנחזור אל הפלסטינים ונגיע לשלום בר-ביצוע עמם. הלכתי מסביבם, הלכתי ישירות למדינות ערב וגיבשתי תפיסה חדשה של שלום", אמר נתניהו.

עוד אמר נתניהו בראיון כי התבקש בפברואר שנה שעברה לתווך בין רוסיה לאוקראינה, זמן קצר לאחר פלישת הרוסים לחצי האי קרים. לטענתו, סירב מאחר והיה יו"ר האופוזיציה באותה תקופה ולא ראש הממשלה. "יש לי כלל: ראש ממשלה אחד בכל פעם", אמר. הוא לא פירט ממי התבקש לתווך אך לדבריו הבקשה לא הייתה רשמית. בהמשך הוסיף שישקול לתווך במידה ושתי המדינות וארצות הברית יבקשו ממנו זאת.

בהמשך נשאל נתניהו על ממשלתו החדשה, הכוללת גורמים מהימין הקיצוני, והשיב כי יש לו את "שתי הידיים על ההגה", וכי שותפיו "מאזנים את עצמם ברגע שהם מגיעים לשלטון". על הרפורמה במערכת המשפט אמר כי היא "תחזק את הדמוקרטיה".