בן כספית וינון מגל התווכחו הבוקר (רביעי) באולפן השידור על ענייני דיומא. בפתח הדברים, ביקש מגל להעמיד את הדברים על דיוקם, והאשים את כספית בהפצת דברי כזב: "בן, שולחים לי מלא פייקים שאתה אומר בימים האחרונים. קודם כל הדולר ירד מאז מערכת הבחירות, לא העבירו כסף לרשות הפלסטינית, מחירי הדלק עלו, ומי הוריד אותם? בצלאל סמוטריץ', שר האוצר שלנו", הדגיש והוסיף בשאט נפש: "אתה צודק שהייתה השבוע התרסקות, שהשקל איבד אגורה מול הדולר. התרסקות שאני לא יודע איך נעמוד בה כמשק". 

על הריאיון של יו"ר לשכת עורכי הדין הפורש אבי חימי ב'חדשות 12', לאחר שנטען כי ביצע מעשים מגונים בשיחת זום מול עורכת דין צעירה שהייתה מועמדת לשיפוט, אמר: "ראיתי אותו אתמול, וואי וואי. השם ישמור ויציל איך הוא נראה". 

"מאוד כואב לי עליו", טען כספית בתגובה. "טוב שהוא פרש". בהמשך, הבהיר את דעתו באשר למערכת המשפט בישראל: "אהרן ברק, שאני חושב שהוא אחד היהודים הישראלים הכי נערצים, עשה המון טעויות, הגדולה בהם היא אולי רות גביזון. בדיוק בגלל זה גדעון סער שינה את שיטת הבחירה. לא צריך להביא שופט מרוקאי, צריך להביא את השופטים שיכולים לעשות את התפקיד הכי טוב".