שדרני 103FM כספית וינון מגל שוחחו היום (רביעי) על הרפורמה במערכת המשפט שלא יורדת מסדר היום ועל התפטרותו של יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, בעקבות הפרסום של אילה חסון לפיו הוא ביצע לכאורה מעשה מגונה מול עורכת דין צעירה שביקשה את המלצתו לשיפוט. כספית טען, ש"אם חימי לא היה יוצא באמת נגד המהפכה המשטרית, אתה וכל החבורה הייתם מדברים על זה שההגמוניה נטפלת אליו". וכיצד הגיב מגל?

לאחר הסערה: אבי חימי התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין

כספית: "זה לא רק יריב לוין שמסתיר את השלבים הבאים של הדבר הזה, אלא יש שם איזשהו גל. רוטמן אמר אתמול שהוא רוצה להגביל את זכות השפיטה, ואומר יואב קיש היום שהוא אוסר על פוליטיקאים להיכנס לבתי ספר אלא רק באישורו. מה שהולך כמו דיקטטורה של עבריינים, עושה רעש כזה ומתנהג כך, זו כנראה דיקטטורה של עבריינים".

"הסיפור של זכות השפיטה זה לא בדיוק כמו שאתה אומר, והבנתי שגם את זה לא מקדמים, גורמים בהסתדרות אמרו לי", טען מגל מנגד.

על סערת יו"ר לשכת עורכי הדין הפורש אמר כספית: "אתה מרחם על אבי חימי כי זה עניינים אישיים, ואתה עושה אותו דבר לנתניהו. הוא הצליח להפוך את האירוע מבגידה באשתו לכך שעשו עליו כיפה אדומה. גם בסיפור של חימי יש הקשר באותה עורכת דין, יש פה סוג של כיפה אדומה וקן קוקייה. אם אבי לא היה יוצא באמת נגד המהפכה המשטרית, אני רואה אותך ואת כל החבורה מדברים על זה שההגמוניה נטפלת אליו. בצד הזה לא מתאוששים מאירועים כאלה".

"אנחנו מקבלים אנשים בחזרה כי שערי תשובה פתוחים. זה כל ההבדל", אמר מגל. "השמאל שכח מה זה להיות בני אדם. כמה צביעות? כמה? מי התפטר? אני התפטרתי. זה ברף הנמוך?". 

על רקע ההתחממות הביטחונית והדרישה להעלות את מספר האנשים שיישאו אקדח כחוק, החליט מגל כי גם הוא מעוניין בנשק אישי להגנה עצמית. חברו לאולפן, מצדו, ביקש: "אל תתנו לי אקדח".