דנה כשדי, לשעבר יועצת דיגיטל במפלגת חוסן לישראל של בני גנץ, העידה היום (רביעי) בבית המשפט במסגרת התביעה שהגישה נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. הוא הגיע לבית המשפט וביקש לצאת מהאולם במהלך עדותה ולשהות בחדר אחר.

"יאיר נתניהו הוא המנוע מאחורי סגירת התאגיד, זה חיסול חשבונות ישן"
"מערכת המשפט יכולה להשמיד חיים של אזרחים": ההסבר של יאיר נתניהו לצורך בתכנית לוין

לטענתה, יאיר נתניהו "תכנן מראש סדרת ציוצים" כדי לחבר בינה לבין חיי המין של גנץ: "היו ציוצים שעוסקים באובססיביות בחיי המין של גנץ ואחריהם הגיעו הציוצים שמקשרים אותי לחיי המין האלה".

"הוא פרסם על גנץ ומאהבות ואז הוא העלה את התמונה שלי ושאל מי זו", הוסיפה, "ואז יש את הפרסום השלישי שבו הוא העלה תמונה של שנינו, אני ובני גנץ, שעליה טבוע ציוץ שלי, שמעולם לא כתבתי אותו. זה ציוץ שנועד לסגור את הפינה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בני גנץ (צילום: רויטרס)
בני גנץ (צילום: רויטרס)

מנגד, עורך הדין שמייצג את יאיר נתניהו טען כי כשדי "מנסה לחבר פאזל שלא קיים". עוד תקף את התובעת ואמר כי היא כינתה את יאיר נתניהו "פרי ביאושים", ופגעה בו. אולם, כשדי הבהירה כי היא עומדת מאחורי דבריה.

בהמשך, העיד בנו של ראש הממשלה ואמר כי "גנץ נסחט על ידי איראן, שב"כ עלה על זה שהאיראנים פרצו לטלפון ומצאו סרטון בסגנון אבי חימי, עם המאהבת שלו באמריקה. אני בן אדם מעורב פוליטית, בידי איראן יש סרטון של מישהו שיכול להיות ראש ממשלה".