חגית ריין, אימו של בניה ריין ז"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, שוחחה היום (חמישי) בתכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM על רקע מחאת השריונרים בנוגע לרפורמה במערכת המשפט, והאב השכול שחר יאורי, שהניף את תמונת בנו בהפגנה, ועליה נכתב: "המחיר לא היה כדאי". 

אב שכול הניף את תמונת בנו במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט: "המחיר לא היה כדאי"

"כשראיתי את המודעה הזאת, אני התחלחלתי, הלילה לא ישנתי. אני חושבת שיש איזו נקודה שהיא קודש הקודשים של מדינת ישראל שלא נוגעים בזה - השכול. יש דבר שלא נוגעים בו. תנו למתים למות בשקט", אמרה האם בפתח השיחה.

עוד הוסיפה כי "אני דיברתי אתמול עם כמה אימהות, והן הרגישו בדיוק כמוני. פתחתם לנו את הכול, אתם נורמלים? במודעה, אני ראיתי שיירה שנוסעת להלוויה, זה מה שראיתי. על שחור ועל אדום כתוב מלטרון, אדום - כאילו בדם של הידיים שלנו - מקיר השמות עד הר הרצל. איך? איך הגענו לדבר כזה? וואו. אנחנו אחים. אתם רוצים לקעקע את מה? את הצבא? את המדינה? אין לנו צבא אחר ואין לנו מדינה אחרת ואין לנו ארץ אחרת, כולנו אחים. אני קוראת לאלה שמארגנים את ההפגנה, בואו לקרני שומרון, תבואו קודם לקבר של בניה ואחרי זה תבואו לשתות אצלי קפה ונדבר. נשמע אחד את השני. אחים אנחנו, אחים. אין לנו מקום אחר. אין בעיה שיעשו הפגנות, לגיטימי והכול בסדר, אבל תצאו מהיכל התרבות, מצידי במודיעין, ותלכו עד הכנסת. זה המקום שאתם צריכים ללכת".

לסיום, ביקשה: "אני חושבת שכשכותבים כזאת מודעה, שחור ואדום, 'לטרון עד הר הרצל', תתחשבו ברגשות של האימהות השכולות. אתה יודע מה? אל תתווכח איתי עם רגשות, אם אני לא ישנתי הלילה ועוד כמה עשרות לפחות שאני דיברתי איתן, אז תכבדו את זה, בסדר? אני אומרת לך מה אני מרגישה".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM