חברת הכנסת לימור סון הר-מלך הגישה הלילה (בין חמישי לשישי) תלונה במח"ש כנגד מספר שוטרים שהיו מעורבים בפינוי הכרם בבנימין. לטענתה של חברת הכנסת, היא עברה "התעללות קשה מצד שוטרי מג"ב שלקחו חלק בפינוי, תוך הפרה בוטה של חסינותה הפרלמנטרית. מעשים שהגיעו עד לכדי אלימות והטרדה מינית". 

סמוטריץ' תוקף את גלנט: "אם יש לו בעיה שישים את המפתחות"

עוד על פי התלונה, הפעילו השוטרים במהלך האירוע כוח בלתי סביר, ובצורה משפילה ופוגענית ש"פגעה קשות בפרטיותה ובצניעות של הח"כית". עורך הדין אלעדי ויזל מארגון "חוננו", המייצג את הר מלך, הוסיף: "הפעלת כוח אשר שיאה היה בעת שאחד השוטרים נצמד אל הח"כית ותחב את רגלו לבין רגליה בצורה פוגענית, אשר לכל הפחות נחשבת כתקיפה אסורה ובנסיבות מסוימות יכולה להיחשב כהטרדה מינית".

ח"כ לימור סון הר-מלך חוסמת דחפור שנועד לסייע בפינוי. (ללא קרדיט)

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "מטרתם של המפקדים והלוחמים היא בראש ובראשונה שמירה על חיי אדם. מפקד מג"ב עודכן לאורך האירוע, וחשוב להדגיש כי לצד החסינות וחופש התנועה שיש לחברת הכנסת, הלוחמים פעלו ברגישות רבה ונחישות תוך הכלה וניהול שיח מכבד וטיפול מקצועי לאורך כל האירוע. נמשיך לפעול ברגישות ונחישות בכל משימה ובכל מקום".

כזכור, חברת הכנסת הגיעה השבוע על מנת למחות כנגד פינוי הכרם. לאחר שחסמה בגופה את אחד הטרקטורים במקום וסירבה לזוז כשנתבקשה לכך, הקיפו אותו מספר שוטרים עד אשר נחלצה מכך. 

כמו כן, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה לראש הממשלה ודרש ממנו לעצור במיידי את הרס הכרם, השר בן גביר אמר כי "השר יואב גלנט משתמש במג"ב איו"ש כדי לבצע הרס מיותר, למרות שהוא יודע שעל פי ההסכמים הקואליציונים מג"ב איו"ש אמור לעבור לאחריות המשרד לביטחון לאומי". כזכור, יחידת מג"ב איו"ש מסופחת לצה"ל, כאשר השר בן גביר דורש שהיחידה תסופח למשרדו. בתוך כך, השר בן גביר טען כי הוא פנה הלילה לשר הביטחון גלנט ודרש לעכב את הרס הכרם, וגלנט סירב.