יו"ר הכנסת לשעבר ומפקד מחוז ירושלים לשעבר חבר הכנסת ניצב בדימוס מיקי לוי שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל, והתייחס ליחסי המפכ"ל ניצב יעקב שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בנוסף, למצב הפוליטי במדינה ולסערה שגרמה הרפורמה שמקדם שר המשפטים יריב לוין.

מאוכזבים או מרוצים מתפקודו של בן גביר כשר? - זה מה שהכרעתם | סקר מעריב אונליין

על ליחסי המפכ"ל והשר לביטחון לאומי, טען לוי: "אין בכלל ספק שהפירומן הזה שכל הזמן מתעסק בכל מיני שטויות, בהודעות לתקשורת ובהלבנת מושחתים, ראוי שיתעסק במה שהוא צריך. חמישה פיגועים, 11 הרוגים, שיפסיק להתעסק עם התקשורת, שיפסיק לרוץ מזירה לזירה ושיעשה את מה שהוא אמור לעשות".

"זה הולך למקום רע מאוד, אך ככל שזה תלוי בנו לא תהיה כאן מלחמת אחים", טען על הסערה בעקבות הרפורמה המשפטית. "בואו תעצרו קצת לכמה שבועות, חודשים, מה קרה? כן יש על מה לדבר. בואו נשב ונדבר, ידברו אנשי מקצוע גם בנושא של בחירת השופטים, בפסקת ההתבגרות, בחוק דרעי. בואו עם ידיים נקיות. השר לוין יצא למסיבת עיתונאים ורצים ריצת אמוק קדימה, אלה לא ידיים נקיות. אם אתם רוצים למנוע את הכל, בואו נשב ונדבר. אמרתם בלי תנאים מקדימים". 

בסיון דבריו, הוסיף: "תעצרו. הייתם בשלטון 42 שנה ולא עשיתם דבר כזה. הייתי אצל נשיא המדינה ושוחחנו בצורה רחבה מאוד על כך. משני הצדדים אין שיח, וזה נראה כמו שזה נראה וזה לא לכבודם של אף אחד".