בן כספית וינון מגל פתחו היום (חמישי) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו לחשש בקרב חלקים מהציבור עקב קידום המהפכה המשפטית, כאשר מגל האשים את כספית בכך שהאופוזיציה גורמת לתבהלה מיותרת.

מסית, מלבה אש ומוביל אותנו לאסון: נתניהו נהיה ראש קנוניה ואנרכיסט | בן כספית
"מוכן שתתבעי אותי": מה גרם לפיצוץ הריאיון הסוער בין כספית לדיסטל?

מגל: "אתם האופוזיציה, אבל אתם פשוט איבדתם את הכיוון. המצפן השתבש, אתם לא בכיוון. תתאפסו מהר. אפשר לדבר, אפשר להגיע להבנות, אפשר להגיע להסדרים, אפשר לעשות פה את המדינה שמגיעה למקום טוב יותר. התבהלה שאתם עושים על קץ הדמוקרטיה היא שקר מוחלט. אין בן אדם שעולה פה, שאני שואל אותו שאלות שאתה לא עונה במקומו, כי אין להם תשובות. לאנשים מימין אתה לא נותן לדבר, לאנשים משמאל אתה עונה במקומם על השאלות. די, תירגעו. יש פה מדינה, זה דבר אמיתי. יש פה אויבים אמיתיים מבחוץ".

כספית: "זה לא יעבוד לך להאשים אותנו בקריסה של הכלכלה בישראל. ברגע שזה יגיע לכיס, וזה תכף ומיד מגיע לכיס של הישראלים, אפילו הביביסטים יבינו. אנחנו לא חוגגים שום דבר. האזהרות הראשונות על מה שהולך לקרות לכלכלה, הובאו ארצה על ידי נגיד בנק ישראל שחזר מדאבוס לפני חודש. אבי שמחון לא מדבר כי אין מה להגיד, אי אפשר להגן על מה שאתם עושים. אתה מדבר פה על אנשים שרוצים כאוס? בערב הבחירות אמרנו, 'הממשלה לגיטימית, נתניהו קיבל מנדט. הכול בסדר'".

"אתם הצבעתם נגד חוק הוויזות, נגד חוק המטרו, איחוד משפחות הטרלתם, לא הופעתם לכנסת", הוסיף, "הכסילים שלי מתייצבים ומצביעים עוד, צריכים היו להחרים את הכנסת מזמן. הקורונה, מה שאתם עשיתם פה, איזו תבהלה - 'לא תהיה שנת לימודים', מה שאתם עשיתם לממשלה הקודמת עם המגפונים, אני מבין מה אתה עושה, כי לא קל להגן על זה שכל לשכת נתניהו וכל בעלי התפקידים בלשכה נמצאים בוועדת הכספים לקושש מיליונים למשפחה, כשהלוחמים שלנו בשכם".