עו"ד גלי בהרב מיארה אישרה היום (רביעי) לפתוח בחקירת משטרה נגד ח"כ צביקה פוגל מ'עוצמה יהודית' בצל התבטאויותיו על המהומות בכפר חווארה, ולאחר שצידד בהתפרעויות.

ח"כים בקואליציה תמכו בפרעות, קיש: "מי שמעודד התנהגות כזו - שיתבייש"
עוזי דיין תוקף את צביקה פוגל: "זו הסתה לאנרכיה, ומפריע לצה"ל לתפוס את המחבלים"

יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מסר בתגובה: "אותה יועמ"שית שמגוננת על איימן עודה שתקף את השר בן גביר, עופר כסיף שתקף שוטרים, רון חולדאי שאמר שקרא לדם ברחובות, אהוד ברק שקרא למרי אזרחי, אהוד אולמרט שקרא ל'קרב פנים אל פנים', דן חלוץ שקרא לסירוב פקודה ועוד קריאות להמרדה, אותה יועמ"שית ממהרת לחקור חבר כנסת שהבהיר בצורה חד משמעית שהתכוון לכך שצה"ל יעשה את העבודה ולא שאזרחים יקחו את החוק לידיים, וכי הוא לא בעד פגיעה בכל הערבים, אלא בתומכי הטרור בלבד. דין אחד לימין ודין אחד לחלוטין לשמאל והוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי מ'עוצמה יהודית', עורר סערה כשהתייחס לליל המהומות בריאיון בגל"צ. חבר הכנסת סירב לגנות את האלימות ואף טען כי היא יצרה "אפקט הרתעה". עוד אמר חבר הכנסת פוגל בריאיון, כי "את אפקט ההרתעה שהושג אתמול מדינת ישראל לא השיגה מאז חומת מגן. את התוצאה אני רואה בעין יפה מאוד". עוד הוסיף: "בחווארה הבינו שיש פה מאזן אימה שצה"ל לא מצליח להשיג. אני רוצה לראות את אותו מקום בוער, בוער מטאפורית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<