רועי נוימן, אחד ממארגי ההפגנות כנגד הרפורמה המשפטית, שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, והתייחס לחסימה שהתבצעה באיילון. "ירדו כמה מאות אנשים, צעדו, התיישבו לכמה דקות והתפנו בצורה מסודרת. הדבר היחיד שאני שמעתי שצעקו לשוטרים זה 'השוטרים אחים'", ציין. 

עוד הוסיף: "אין לנו מאבק עם המשטרה, הם לא הבעיה. בדמוקרטיה, אחד מהכלים שיש למחות, להפגין מורת רוח מהתהליכים שעושה הממשלה - זה לחסום את התנועה. עוד לפני זה, תוך כדי ההפגנה השקטה עם הבמה שהייתה בקפלן, המשטרה כבר סגרה את התנועה באיילון, ככה שבאמת אין סיבה לא לתת לאנשים לרדת לצעוד במשך חצי שעה-שעה על איילון. לא היו נפגעים, לא היו עימותים מיוחדים".

"ההפגנות האלה בין היתר הן נגד בן גביר", הדגיש וטען: השוטרים די התעלמו ממנו, אין לו שום סיבה להיות בהפגנות האלה. הוא לא יפקד על המפגינים, הוא לא יגיד להם איך מותר להם למחות ומה גבולות הגזרה שלהם, בשביל זה יש את המשטרה, יש הפרדת רשויות עדיין. המשטרה היא עדיין עצמאית ואני מאמין שהיא תישאר כזאת. הוא לא לוקח החלטות לגבי הפגנות. זה שהוא בא ועושה מסיבות עיתונאים זה בעיקר ניסיון להשפיל את המשטרה".

"הוא מנסה לשרטט קווים חדשים למשטרה איך היא אמורה לעבוד, איך היא אמורה לקחת את ההחלטות. ההחלטות הן תמיד של המפקדים בשטח. אתמול אחד מהם היה המפכ"ל בעצמו שהסתובב בין המפגינים וקיבל מהם חיבוקים וחיזוקים", הוסיף.

הוא התייחס גם ליום חמישי הקרוב: "יום ההתנגדות לדיקטטורה. יהיו חסימות כבישים, יהיו צעדות, יהיו הפגנות ברחבי הארץ של הורים, של ילדים, של פרופסורים, של מילואימניקים. אותה מתכונת שראינו ביום רביעי האחרון. אנחנו נגביר גם את השיתוף שלנו עם המשטרה. אם נגיע לקריאה שנייה ושלישית, אני מניח שנשתק גם את המדינה כי לא תהיה ברירה".