גדי נס שוחח היום (ראשון) ברדיו צפון 104.5FM עם יושב ראש הקואליציה, אופיר כץ (הליכוד) על הרפורמה המשפטית, ההפגנות נגדה ברחובות, ועל האפשרות שקואליציה ואופוזיציה יישבו להידברות.

כספית: "כל הממשלה הזו סחבות, הם פשוט מתנקשים בישראל"; כך הגיב מגל
המפגין שאיבד את אוזנו: "מי שזרק עליי את הרימון הגיע מיחידה מחורבנת"

בפתח הראיון אמר חבר הכנסת כץ: "יאיר לפיד כנראה הפך להיות סוכן BDS, אני לא מצליח להבין את התנהלותו הלא אחראית כיושב ראש האופוזיציה. הוא רוצה להציף את הרחובות כדי שהמחאה תהיה עוד יותר אלימה. כאילו הוא שמח שיש כלכלנים שרוצים להוציא את כספת מישראל. הוא צריך להיות יושב ראש אופוזיציה ממשלה - לא למדינת ישראל. לגבי ההידברות, החל ממחר אנחנו יוצאים להפסקה של שמונה ימים בחקיקה - למה הוא לא בא לדבר? כי אין באמת רצון לדבר. הוא משתמש בזה ככלי להפלת הממשלה".

בהמשך, עוד אמר: "הרצון של יאיר לפיד להשפיע זה שיהיה כמה שיותר בלגן ברחובות. אגב, הוא לא מוביל, הוא מובל - מי שמוביל אותו זאת קבוצה של אנרכיסטים. לא כל המפגינים אנרכיסטים, יש שם משפחות וילדים שאני לא יכול לקרוא להם אנרכיסטים. עם זאת, מי שעובר על החוק ומרביץ שוטרים - בוודאי שהוא אנרכיסט, וגם איש מסוכן. יש אנשים שמסיתים בלי סוף ולא נחקרים. מי שמדבר על דם ברחובות, מרי אזרחי, סירוב פקודה - זאת לא הסתה והמרדה? מי שבשמאל ונגד הרפורמה יכול להגיד כל מה שהוא רוצה? אם אנחנו רוצים לשמור על ישראל כדמוקרטית, אני לא מבין למה אנשים כאלה לא נחקרים - לא יכולה להיות הבלגה".

הפגנה בתל אביב נגד המהפכה המשפטית (צילום: אבשלום ששוני)
בסיום הראיון, הבהיר: "המפגינים הגדירו את 'יום השיבוש הלאומי' וראינו את אולפני הטלוויזיה מדבררים אותם. הייתה שם אווירת חג, עוד מעט שמו בלונים. מה, עוד מעט נכניס את היום הזה לחגי ישראל? פשוט נהיה פה טירוף מוחלט. האנשים שעומדים בצד השני איבדו כל איזון ובלם בלשון שלהם. ברגע שנותנים לזה לגיטימציה, שלא מגנים את הדברים החמורים האלה, האנשים יחשבו שזה בסדר - זה עלול להסתיים באסון".