הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו התראיין היום (ראשון) בפודקאסט של נדב פרי, והתייחס להצעה שהועברה לו בעבר בה נאמר שיוכל להיות שר, וכן התייחס למהלכי הממשלה על הרפורמה המשפטית.

נתניהו עקץ את היועמ"שית: "הממשלה היא זו שאחראית על המשטרה"
מפעל ההטיה הגדול: זה האיום הגדול ביותר על האידיאולוגיה של נתניהו | אדליסט

"אני סירבתי להיות שר, זה לא סוד, הציעו לי להיות שר בממשלה הזו", אמר ברדוגו בפתח דבריו, "עכשיו אני לא חייב לאף אחד כלום, אני לא בגלי צה"ל, אני יכולתי להגיד הציעו לי להיות שר תקשורת, הציעו לי שר ההסברה, אז למה לא לקחתי את התפקידים האלה? קודם כל לא רציתי שמיהו יגיד לי שעשיתי קרדום לחפור בו כדי להגיע לתפקיד".

האזינו:

"אם אני רוצה, יכולתי להתמודד, הייתי צריך להתמודד ברשימה עצמאית, ואם הייתי עושה את זה הייתי מקבל מנדטים", הוסיף, "אם הייתי מתמודד בליכוד הייתי במקום גבוה, בעשירייה הראשונה. לא עשיתי את זה כי אני מרגיש שאני בשליחות, וזה מוביל אותי לטענה הנוספת שלי, השליחות שלי לא נגמרה להיות פה של אנשים. האם יכול להיות שאני בתפקיד השר אצטרך להגן על הממשלה הזו? אולי אני בכלל צריך לבקר אותה. זה יכול לקרות".

לאחר מכן נשאל ברדוגו מה יכול לקרות כדי שיבקר את הממשלה הנוכחית, והשיב: "אם הם לא יבינו את גודל האירוע, שזה לא רק רפורמה משפטית, שזה רפורמה חברתית בישראל. צריך ללכת ולפתור את הרפורמה, אבל לא המשפטית, אלא החברתית".