מחאה מול הצימר: עשרות מפגינים הגיעו היום (שבת) למחות נגד השר איתמר בן גביר השוהה בצימר במושב כפר אוריה. חלק מתושבי המושב התעמתו עם המפגינים, ריססו אותם באמצעות מטף כיבוי וזרקו לעברם רימון עשן וחזיזים שגרמו להצתת עץ. מנגד, היו תושבים שהצטרפו למחאה. 

השר בן גביר צייץ בחשבון הטוויטר: "תפגינו נגדי כמה שאתם רוצים. אני אלחם עבור זכותכם להפגין. אבל למה להיצמד לחלונות בית הכנסת עם רמקולים, לצפור, לצרוח ולגרום לאנשים לחלל שבת? אני בטוח שאם זה היה מסגד הייתם מכבדים את המנהגים של בני המקום. אבל כלפי יהודים דתיים, מסתבר שהכל מותר. תודה לתושבי כפר אוריה על אירוח נפלא".

אחד התושבים נעצר בחשד שהשליח אבנים לעבר המפגינים במקום, ושני חשודים עוכבו בחשד שהיו מעורבים בהפרת הסדר ולא נשמעו להוראות השוטרים. כוחות מג״ב ממשיכים לפעול לשמירת הסדר באזור ולמניעת הפרת סדר ואלימות מכל סוג שהיא.

מהמשטרה נמסר כי במהלך המחאה שהפכה להפרת סדר החלו התפרעויות במקום, תוך גידופים ועימותים שהחלו בין תושבי המקום למפגינים. כוחות מג״ב מתחנת המשטרה מטה יהודה חצצו בין המעורבים ופעלו להדיפת מפרי הסדר, זאת לאחר שלא נשמעו לאזהרות השוטרים והוראת הפיזור שניתנה במקום על ידי קצין מג״ב. 

לדברי המפגינים. שוטרי מג"ב שהגיעו למקום הפרידו בין התושבים למפגינים ומנסים לפזר את ההפגנה בכוח תוך שימוש באלות ובהפעלת אלימות. בתיעודים נראה אחד המפגינים, ישי הדס מראשי "קריים מיניסטר", נעצר על ידי המשטרה. 

כאמור, בתיעודים מהמקום נראה כי התושבים התעמתו עם המפגינים והשליכו עליהם חפצים, בהם נפצים, בעוד כוחות משטרה הגיעו למקום וניסו לחצוץ בין הצדדים. בסרטון אחר נראה השר מלווה באבטחה כבדה כשהתושבים מקבלים אותו בשמחה. 

מאוחר יותר החלה המשטרה לפנות את המפגינים מהמקום בטענה שההפגנה אינה חוקית. המפגינים טענו כי השתמשה באלימות נגדם. "ההפגנה הייתה מלאה באלימות חד-צדדית מתושבי המקום ומהמשטרה", סיפרה מפגינה לוואלה!. "השוטרים התקדמו כמקשה אחת כדי לדחוף אותנו ולאפשר מרחב לתושבים, לא הספקתי לזוז והרימו אותי שני שוטרים והפילו אותי על הרצפה, אחד מהם לקח את הדגל שלי, שבר אותו ודרך עליו. אמרו שההתקהלות לא חוקית בלי להסביר".