לא רק ביקורת אלא גם תמיכה נשמעה הבוקר (שני) בליכוד לאחר שראשי הקואליציה הסכימו על מתווה חד-צדדי ל"ריכוך" המהפכה המשפטית, במסגרתו תוכל הקואליציה למנות את שני השופטים הבאים בבית המשפט העליון.

ראשי הקואליציה: שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים יושלם עד פסח

חבר הכנסת אלי דלל קרא לעצור את החקיקה בכנס התאחדות התעשיינים: "הרפורמה חשובה, אבל צריך לדעת איך לעשות אותה. אני רוצה לצאת מפה בקריאה לעצור הכל, לשבת ולהידבר גם עם אלה שלא רוצים להידבר. זה גם מה שאומר בישיבת הסיעה היום. אני מציע לעשות הפוגה. לעשות משא ומתן עם עצמנו ולרכך עם עצמנו זה לא דבר נכון. אתה לא עושה הצעות מחיר לעצמך, אתה רוצה לשווק את הדברים. לכן, אני חושב שצריך לשלב את התאחדות התעשיינים, נציגי לשכות המסחר, האקדמיה והאופוזיציה".

חבר הכנסת דן אילוז אמר כי "כל פסיק בהצעה המקורית של הרפורמה היה מוצדק ומאוזן, אך למרות זאת, על מנת לחזק את האחדות בעם, ראשי הקואליציה הסכימו לריכוך קל שלא פוגע במהות הרפורמה".

הוא הוסיף כי "מי שמוביל את הנושא הוא שר המשפטים יריב לוין. אני סומך עליו בלב שלם. אני מציע לחבריי מהקואליציה שמיהרו לתקוף את הריכוך ללמוד את הנושא לעומק, אבל גם לזכור מי הוא האדם ששם את הנושא על סדר היום במשך יותר מעשור. יריב הוא לא אחד שמתקפל. אני סומך עליו בלב שלם ועומד לצידו. אם המתווה על דעתו של יריב אני רגוע".

חברת הכנסת טלי גוטליב מתחה ביקורת על ריכוך הרפורמה וכתבה בטוויטר: "אין חדש תחת השמש. הצבעתם ימין, ניצחתם ימין וקיבלתם שמאל".