גיא פלג פתח היום (שלישי) את תוכניתו ב-103FM בהתייחסות לפרסום של חיים לוינסון ב"הארץ", לפיו שר המשפטים יריב לוין, שר האנרגיה ישראל כ"ץ וחבר הכנסת דודי אמסלם התראו במהלך חג פורים עם רפי חיים (קדושים), חבר במשפחת פשע הרצליינית שישב ארבע פעמים בכלא. על פי הפרסום, במסיבה נכח גם בנו, ישראל, שהורשע בירי באלי טביב וריצה עונש מאסר בן שנתיים. "זאת המציאות שלנו היום. הפוליטיקאים לא דופקים לנו חשבון", אמר פלג.

"אתם ודאי זוכרים את הרקע לסכסוך הגדול והמתוקשר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין מי שהיה חברו הקרוב רוני מאנה", אמר פלג בפתח התוכנית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"התיק נגד מאנה נסגר לפני שנים, אבל פתיחת החקירה אז יצאה בסמוך לבר מצווה שחגג מאנה לבנו בכורו. נתניהו, כך על פי כל ההערכות והסברות, החליט להעדר מהאירוע ולא להיראות בציבור של בן אדם שחשוד בעבירות מס", המשיך. 

"למה אני מספר לכם?", אמר פלג. כי פעם הייתה מבוכה, פעם הייתה בושה. נתניהו חשב שלא יעה לראש ממשלת ישראל להראות בציבור עם אדם שרק נחשד בעבירה, שרק נחקר". 

"אני זוכר שבמשך שנים מי שהיה לחבר כנסת יורם מרציאנו היה צריך להידרש לשאלת החברות שלו עם מאיר אברג'יל והוא התגונן, התנצל, הסביר ואמר 'רבותיי, אני גדלתי לידו, אני הכרתי את מאיר אברגיל מילדותי, שיחקנו ביחד. אני לא מתכחש לחברי ילדות שלי שגדלתי איתם, הוא בחר בדרך הפשע, אני והוא נפגשים באירועים". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"אנחנו עכשיו רבותיי בסוף עידן הבושה", המשיך פלג. "גם אין גרם של בושה ששר במדינת ישראל ישתתף באירוע של עבריין. אין בעיה של שר התקשורת שלנו קרעי לרכוב עם אותו העבריין רפי קדושים על אופנוע. ובכלל איזה קטנוניים אנחנו שמזכירים מי הוא רפי קדושים. רבותיי, זאת המציאות שלנו היום, הפוליטיקאים, אלה בממשלה לא דופקים לנו חשבון".