עדכונים חיים

בהשתתפות חברי כנסת: ננעלה ועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק

האירוע השנתי חוזר לתפוח הגדול בהשתתפות שרים, חברי כנסת בהווה ובעבר, דיפלומטים, אנשי הייטק וכלכלה ופילנתטרופים. הוועידה מועברת בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של מעריב

ועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק ועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק (צילום: ללא)
ג'רוזלם פוסט
ג'וש ארונסון
ג'רוזלם פוסט , ג'וש ארונסון
פוסט נעוץ נעוץ

פוליטיקאים, אנשי עסקים ופילנתרופים: ועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק יוצאת לדרך

הוועידה השנתית של הג'רוזלם תיערך היום (שני) בניו יורק, בסימן 75 שנים לעצמאות ישראל. הוועידה תתקיים באולם גותהאם בעיר. כמדי שנה, יגיעו פוליטיקאים ישראלים רבים לוועידה, בהם השרים ניר ברקת, אופיר אקוניס, עמיחי שיקלי, אופיר סופר ומאיר פרוש. גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ידבר בוועידה. גם פוליטיקאים לשעבר יגיעו לוועידה, ובראשם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, השרה לשעבר איילת שקד וחברת הכנסת לשעבר רוויטל סויד.

השנה יתארחו בוועידה דיפלומטים ופוליטיקאים מרחבי העולם, בהם הסנאטורים בן קארדין וג'יימס לנקפורד ושגריר אזרבייג'ן בארצות הברית, קזאר איברהים, יחד עם השגרירים באו"ם ובארצות הברית, גלעד ארדן ומיכאל הרצוג. עוד ידברו ראש העיר ירושלים מזה ליאון וראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס. 

ג'רוזלם פוסט
גנץ בכנס ג'רוזלם פוסט צילום: מרק ישראל סלם

גנץ: "הממשלה הנוכחית תקבל גיבוי מלא מהאופוזיציה לכל פעולה מול איראן"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר בכנס הג'רוזלם פוסט: "אם תגיע העת שבה נצטרך לפעול מול איראן, הממשלה תקבל גיבוי מלא לכל פעולה נחושה, ראויה ואחראית שתמנע מאיראן להגיע לנשק גרעיני". 

לדבריו, "בימים אלו, אנו עדים להתפתחות איום ממשי של איראן גרעינית על סף דלתנו. איראן גרעינית תהפוך קודם כל לאיום עולמי, שיסכן את יציבות המזרח התיכון וישפיע על העולם כולו. אנחנו נמצאים ברגעים מכריעים. מדינת ישראל לא תוכל לאפשר לאיראן להגיע לנשק גרעיני. דווקא כמנהיג מהאופוזיציה, אני רוצה להעביר מסר ברור: מדינת ישראל תעשה כל מה שיידרש בכדי למנוע איום על קיומה.

ג'וש ארונסון