עדכונים חיים

לפיד: "מעולם לא היתה בישראל קואליציה שבה נתנו גיבוי לטרור"

מפלגות הכנסת השונות התכנסו היום לשיבות הסיעה השבועיות בצל האירועים האחרונים בחווארה והמתיחות הביטחונית. גנץ תקף: והממשלה ממשיכה לעשות חיסול לדמוקרטיה"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד (צילום: מארק ישראל סלם)

מפלגות הכנסת השונות התכנסו היום (שני) לשיבות הסיעה השבועיות בצל האירועים האחרונים בחווארה והמתיחות הביטחונית. 

לפיד תוקף את ממשלת נתניהו: "כישלון בטחוני, נותנים גיבוי לטרור". (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)
מרב מיכאלי צילום: אבשלום ששוני

מיכאלי: "אסור להציג דילים ופשרות על הדמוקרטיה"

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, אמרה: "בחווארה מחבלים יהודים עשו מעשה שלא יעשה, מחבלים יהודים שהרסו כל מה שבדרכם. אלו אנשים שנתניהו מטפל ומגדל אותם 30 שנה והוא הכניס אותם לממשלה הכי מסוכנת שהייתה בישראל שמאיימים למוטט עלינו את הבית. הממשלה גם לא מתנערת מהמליציות האלה. זה הזמן להסתכל למציאות בעיניים זה או מדינת הלכה דיקטטורית או מדינה ציונית וליברלית. אסור להציג דילים ופשרות על הדמוקרטיה, אסור לשתף איתם פעולה".

מתן וסרמן
יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד צילום: מארק ישראל סלם

לפיד: נתניהו והליכוד הקימו ממשלה עם אנשים שהלכו בתהלוכות ושרו 'שיישרף לכם הכפר'"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר: "נתניהו והליכוד הקימו ממשלה עם אנשים שהלכו בתהלוכות ושרו "שיישרף לכם הכפר", אז עכשיו האנשים האלה שרפו כפר. במקום שכוחות הביטחון ירדפו אחרי הרוצחים של הלל ויגל, הם צריכים להתעסק עם טרור יהודי. מה שקרה בלילה זו אנרכיה גמורה. האנרכיה הזו נוצרת כי בממשלה הזו לכל אחד יש מדיניות משלו. לבן גביר, שר הטיקטוק והפיתות, יש מדיניות אחת, לסמוטריץ', הזרוע המדינית של נערי הגבעות, יש מדיניות שניה, לגלנט יש מדיניות שלישית ונתניהו חלש ולא מצליח להעמיד אותם במקום". 

מתן וסרמן
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גנץ: "בעל הבית השתגע וכולנו משלמים את המחיר"

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, אמר: "הפסגה בעקבה היא חשובה מאוד, לצערי הפסגה הפכה מהזדמנות לתקלה אסטרטגית. זו עלולה להיות ראשית הדרך לשבירת הדרך האסטרטגית שלנו. זה הגיע עד הכחשה של רה"מ לגבי מה שהיה שם, זו פחדנות והפקרות. איך יעמוד ראש השב"כ מול מקבילו המצרי או הירדני. הטרור משתולל, ביקור ראש הממשלה באמירויות מבוטל והממשלה ממשיכה לעשות חיסול לדמוקרטיה הישראלית. מורשת נתניהו תהיה הפיכה משטרית, בעל הבית השתגע וכולנו משלמים את המחיר".

מתן וסרמן