עוד קבעה הוועדה כי מס הקנייה על רכבים חשמליים מסחריים, שמנועיהם מבוססי דלק מזהמים וחדירתם לארץ עדיין נמוכה, יוותר על 35% עד סוף 2026. ההחלטה התקבלה לאחר הידברות בין ועדת הכספים לבין רשות המיסים, בעקבות דיון שהתקיים בחודש מרץ. בדיון ההוא התנגדו חברי הכנסת לצמצום ההטבות לרכבים חשמליים, וביקשו לפצל את חלקי הצו. ברשות המיסים ציינו אז כי צמצום ההטבות לרכבים שאינם חשמליים נועד לממן את המשך ההטבות לרכבים חשמליים, בעלות של מאות מיליוני שקלים.
במהלך הדיון הצהירו נציגי רשות המיסים כי יפורסם עד סוף החודש תזכיר נוסף בנוגע להקלות במס על יבוא מקביל, בהתאם לדרישת הוועדה. לפי נתוני משרד האוצר, יישום הצו החדש צפוי להכניס לקופת המדינה כ-650 מיליון שקלים בשנה, ובשנת 2028 צפויה תוספת של כ-900 מיליון שקלים בשנה.