ליאון אמר עוד, כי ירושלים הפכה למודל בתחום התחבורה הציבורית העירונית. "החל מספטמבר, עם תום עבודות אחזקה, מספר הנוסעים ברכבת הקלה יעלה על כ-200 אלף ביום. בעוד כחצי שנה, יתחיל לפעול חלק מהקו הירוק של הרכבת הקלה ומספר הנוסעים ברכבות הקלות בעיר יעלה בעוד עשרות אלפים. כל ירושלים תהיה מרושתת ברכבות קלות", הוא הסביר – "גם ההגעה ברכבות הכבדות תהיה בתדירות גבוהה יותר. כיום יוצאות שתי רכבות בשעה מתל אביב לירושלים ובעוד כמה שנים (לאחר סיום עבודות הקמת המסילה הרביעית באיילון מ.כ) מספר הרכבות בין תל אביב לירושלים יגיע לשש בשעה".