לדבריה של אונגר-סרגון, מה שהחל בסוף השבוע כמסע יחסי ציבור שגרתי לספרו החדש של ואנס העוסק בהמרת דתו לקתוליות, הפך במהרה למופע בלהות כאשר הוא נותר איש הממשל היחיד שנשלח אל האולפנים כדי להגן על ההסכם מול איראן. "סגן הנשיא ג'יי.די ואנס חווה שבוע נורא, איום, גרוע ומאוד רע", פתחה אונגר-סרגון את דבריה, והוסיפה במתקפה ישירה: "במשך חמישה ימים ברציפות, סגן הנשיא עשה לנו גזלייטינג, לעג, התחמק, ופשוט שיקר לנו בפרצוף במשך ימים לגבי מה שכתוב במזכר ההבנות, ולמה הוא אינו מפורסם לציבור".
יתרה מכך, אונגר-סרגון גיחכה למשמע שורת התירוצים שסיפק ואנס לכך שנוסח ההסכם המלא טרם פורסם. תחילה טען סגן הנשיא כי הרשויות בקטאר ובפקיסטן ביקשו לגנוז את הטקסט, אך במסיבת עיתונאים בבית הלבן שינה את גרסתו וטען כי איראן היא שביקשה לעכב את הפרסום, וכי הממשל האמריקאי נענה לכך מתוך "רגישות תרבותית". תגובתה של הפרשנית הייתה זועמת: "סליחה, אבל מה? מה לגבי הרגישות לתרבות שלי כאמריקאית, שזכאית לדעת מה הממשלה שלה עושה?".