הוא המשיך: "המסקנה המתבקשת היא שההצבעה הזאת מקולקלת והיא לא חוקית. עובדה שבהצבעה הראשונה התוצאה הייתה 60 מול 57, ובהצבעה השנייה זה התהפך. ארבעה חברי כנסת שינו את הצבעתם בגלל ההוראה מלמעלה, לכן צריכות להיות בחירות חוזרות".
סג"ל תהה מדוע דוידסון מכהן בכנסת אם הוא מוכן לוותר על ריבונות נבחרי הציבור. "הלכתי לכנסת בשביל לעזור לאזרחים במה שהם צריכים באמת", אמר סגן יו"ר הכנסת. "יוקר המחיה, חוק הגיוס, ולטפל בנושאים האמיתיים".