"גוש נתניהו מבחינתנו, מבחינת דגל התורה ואגודת ישראל, לא קיים יותר", הבהיר בלוי. "נתניהו איבד את האמון אצל גדולי התורה שלנו. ללא ערבויות רציניות של אנשים נוספים שיתחברו איתנו לגוש חדש, לא נמשיך. הוא לא נתן מספיק, ואנחנו אנשים שלומדים".
במהלך הריאיון התייחס בלוי להפגנות החרדים שחסמו כבישים, והשווה אותן למחאות נגד הרפורמה המשפטית. "אנחנו לא תוקעים לראש הממשלה אצבע בעין, אנחנו תוקעים מקל בגלגלים של הדהירה המטורפת של החונטה המשפטית בראשות היועצת", טען הבכיר בדגל התורה. "כשבאו הקפלניסטים והפכו את המדינה, שרפו מכוניות וירו פצצות תאורה לבית של ראש הממשלה - כמה נשארו במעצר? אם אלו לא היו אנשי שמאל, היו משאירים אותם במעצר ימים ארוכים".