גבר בשנות ה-30 לחייו, מצא דלת לחדר נסתר, וטען כי כלל לא ידע על קיומה עד לאותו הרגע. לפי הצילומים שהעלה לרשתות החברתיות, הדלת נחסמה באמצעות ארון מתכת, ככל הנראה כדי למנוע מאחרים להיכנס למקום.

גבר שלא הזדהה, פרסם פוסט אנונימי ברשת החברתית Reddit, שם טען כי: "הבעלים הקודמים של הבית החדש שלי חסמו את המעבר לחדר הנסתר הזה שבמרתף באמצעות ארון - ומה שברור לי זה שהדלת לא מובילה החוצה". לאחר ששיתף את התמונה של הדלת, האיש הוצף בהצעות שבאמצעותן "יוכל לפתור את התעלומה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אחרי שזכה ללא מעט פניות, הוא ענה למגיבים כי כבר למד בעבר את הלקח מסרטי אימה, שלא לפתוח דלתות סודיות במקומות מפחידים. הוא הוסיף: "הכלבים שלי לא רצו להתקרב לחדר הזה, אז מי אני שאכנס לשם בעצמי? כנראה שהם יודעים טוב מאוד שעדיף שלא. יש להם חושים שעולים על שלנו, בני האדם. הדלת הזו תישאר סגורה".

בהתייחס לחשיפה, הגולשים נותרו המומים מהעובדה כי האיש מסוגל לחיות בביתו כשבמרתף ישנה דלת מסתורית מבלי לדעת מה מסתתר מאחוריה. "זה עינוי מוחלט! איך אתה ישן בלילה?", כתב לו גולש אחד. שני הגיב: "אתה לא יכול להעלות פוסט כזה ולהשאיר אותנו לחיות עם סימני שאלה". אחר הוסיף: "נסה ליצור קשר עם הבעלים הקודמים ולשאול מדוע הם חסמו את הדלת. הם בוודאי יודעים משהו אלא אם זה היה כך לפני שהגיעו להתגורר שם, בדיוק כמוך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

למרות שהדלת נותרה חסומה וסגורה לעת עתה, הכותב האנונימי שיתף כי בכוונתו לפתוח אותה יום אחד ולחשוף את המסתתר מאחוריה. הוא הסביר: "זה באמת מוזר שאני מסוגל לחיות כך, אבל אם הכלבים שלי לא רוצים להתקרב לשם, אז אני חושב שגם אני לא".