מדריך כושר אוסטרלי נזכר ברגע ששינה את חייו, וזאת לאחר שמת למשך 28 דקות בעקבות דום לב. "אני חי בנס", אמר האיש ל-New York Post, ותיאר את החוויה ה"חוץ-גופית" שעבר ואת התחושה של להביט על עצמו "מלמעלה".

פיל זדיבל בן ה-57 מג'ילונג, ויקטוריה, אוסטרליה, מדריך טאקוונדו, חש ברע בוקר אחד בעבודתו במהלך חודש נובמבר, ולפתע התמוטט ולקה בדום לב לאחר שסבל ממפרצת באבי העורקים. כשבנו יהושע שנכח במקום הזעיק את החובשים, אחות תורנית שהייתה במקרה בחדר הכושר זינקה לסייע ה. האב הובהל תוך זמן קצר לבית החולים המקומי, שם שכב מחוסר הכרה במשך שלושה ימים תוך שהוא מתאושש מניתוח להחדרת סטנט מציל חיים.

כשזדיבל התעורר מהתרדמת, נמסר לו כי הוא מת למשך 28 דקות. בראיון, הוא הודה לכל המתאמנים שהיו בחדר הכושר בזמן ההתקף, שכן "בלעדיהם אף אחד לא היה מציל אותי". האב שוחרר מבית החולים Geelong לביתו ומאז הוא מקפיד לשמור על כושר ושומר על גישה חיובית בהחלמתו. "הכל קשור לצורת החשיבה שלך. היא זו שתסייע לכם להמשיך קדימה", כתב בפוסט מעורר השראה ברשת החברתית פייסבוק.

אמן הלחימה אמר שהעובדה כי כמעט ולא חזר לחיים, שינתה את הגישה שלו כלפי חיי היום יום ואפילו גרמה לו לשקול את האפשרות לפרוש מהספורט הקרבי. "אנחנו דואגים בגלל כל מיני דברים קטנים שכלל לא שווים שנדאג בגללם", אמר זדיבל ל-The Post. כעת הוא מקווה שסיפורו יעורר השראה באחרים לקבל הסמכה למתן עזרה ראשונה ולביצוע החייאה - מאחר וזה מה שהציל את חייו.