מתברר שישנו הליך שעולה כמה עשרות אלפי דולרים ויכול להגיע אפילו מאות, שיכול להוסיף לנו כמה סנטימטרים. לדבריה של אישה בשנות ה-30 לחייה, הדבר שינה את חייה מקצה לקצה.

תרזיה פישר בת ה-31 מגרמניה, פליטת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" של גרמניה, עברה סדרה בת שני ניתוחים להארכת רגליה. בפרוצדורה, בוצעה החדרה של מוטות טלסקופיים מתכווננים לתוך עצמות השוק שלה, ובכך נוספו עוד כ-14 סנטימטרים לגובהה - כשבסך הכל, היא הגיעה לגובה 1.83. עלות הניתוח הכוללת הייתה 124,000 דולר, אך תרופות וטיפולי פיזיותרפיה להם נזקקה במהלך ההחלמה מההליך, העלו את המחיר ל-161,000 דולר - סכום אותו שילמה בהמחאות, בתקווה שהכנסותיה יגדלו בעקבות השינוי.

View this post on Instagram

A post shared by Theresia (@theresiafischer)

לפי הדיווחים, הניתוח שהופך פופולרי מיום ליום, עולה בין 70,000 ל-150,000 דולר, תלוי בכמה סנטימטרים מעוניין המטופל לגבוהה, כמו גם אלפי דולרים נוספים על עלויות מעקב, כך לפי GQ. ניתוח להארכת הרגליים הינו הליך כואב במיוחד, בו הרופא שובר את עצמות הירך בכל אחת מרגליו של המטופל, ומחדיר בין השברים מוטות מתכתיים הניתנים להארכה. לאחר מכן, העצמות מתארכות בהדרגה במהלך שלושת החודשים הבאים במילימטר אחד בכל יום - עד שבסופו של דבר המטופל המחלים גובהה בכמה סנטימטרים.

View this post on Instagram

A post shared by Theresia (@theresiafischer)

הפרוצדורה הרפואית כרוכה בהחלמה ממושכת הכוללת כאב "בלתי פוסק" המגיע בעקבות מתיחת העצבים, השרירים ורקמות הרגליים "במידה מייסרת", לפי הדו"ח של GQ. ההליך להארכת הרגליים הפך למדובר יותר ויותר בשנים האחרונות, במיוחד בקרב גברים נמוכים שמעוניינים להרגיש טוב יותר עם עצמם.

View this post on Instagram

A post shared by Theresia (@theresiafischer)

פישר, המחזיקה בקרוב לחצי מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, חשפה כי היא חשה דחף עז לבצע את ההליך לאחר שחוותה בריונות במשך שנים, שלמרבה הצער, לא פסקה מעולם. "עכשיו אני מרוצה מהגוף שלי, אבל עדיין, יש לא מעט שנאה שאני סופגת באינטרנט", אמרה בת ה-31 לרשת הגרמנית. "בזכות הארכת הרגליים, הצלחתי להתגבר על טראומות ישנות מהצקות. אבל עכשיו שוב מציקים לי".

אמנם הניתוח היקר במיוחד הוא לא מה שפתר את פישר מהבריונות, אך לדבריה, הם אכן סייעו לה בחדר המיטות. "הסקס שלי הרבה יותר טוב עכשיו", הסבירה. "הפכתי לגמישה בהרבה ויש לי יותר מרחב תמרון במיטה".