חתונתם של בני זוג הפכה לסיוט לאחר שבית מלון בניו יורק, ארה"ב, ביטל לפתע את הזמנתם לאורחים, שמנתה כ-30 חדרי שינה. כעת הם מחפשים נואשות מקום חלופי שיארח את בני משפחתם - אך ללא הועיל.

דיאנה מיספוד וגארי מורטי, הזמינו 30 חדרים בבית המלון The Crossroads בניובורק, ניו יורק, הממוקם כ-20 דקות נסיעה מהמקום בו היו אמורים להתחתן ב-24 ביוני. עשר שושבינות, חמישה שושבינים ואורחים מרחבי ארה"ב - כולם תכננו להתארח בבית המלון, אך הכל השתנה בין רגע, כשצוות בית המלון הודיע להם כי הזמנתם בוטלה.

מנסים למצוא מקום אירוח אחר, דיאנה מיספוד וגארי מורטי (צילום: מתוך פייסבוק)
מנסים למצוא מקום אירוח אחר, דיאנה מיספוד וגארי מורטי (צילום: מתוך פייסבוק)

הזוג, שניסה ליצור קשר עם הנהלת המלון במטרה להבין במה מדובר, סיפר לניו יורק פוסט: "המתנו על הקו במשך 45 דקות אם לא יותר, עד שבסופו של דבר נאמר לנו 'אנחנו לא יכולים לעשות דבר בעניין. להתראות' וניתקו לנו". מורטי אמר: "חתמנו על חוזה מול בית המלון כדי שישמרו לנו את החדרים הללו. בסך הכל רצינו שכולם יגיעו וישמחו בשמחתנו".

חתן וכלה, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
חתן וכלה, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

"זה כאוס מוחלט. חלק מהאורחים שלנו כבר הודיעו שלא יגיעו בגלל זה. אנחנו לא יודעים מה לעשות ולא מצאנו כל מקום אירוח אחר. כעת, ככל הנראה אנו נאלץ לדחות את החתונה למועד לא ידוע", סיפר החתן האומלל, כשהוא סבור כי בית המלון "קיבל הצעה כספית גבוהה יותר מזו שהוא ואשתו לעתיד שילמו", ולכן נתקלו בביטול הזמנתם.

כעת, בני הזוג עושים מאמצים רבים למצוא מקום לינה אחר עבור האורחים שעדיין לא ביטלו את ההגעה ליומם הגדול.