האם הייתם מוכנים לגדל את הפירות והירקות שלכם בבית כדי לחסוך כסף? בוודאי שכן, אבל רגע, יש טוויסט. אישה טענה כי השיטה שלה משתלמת במיוחד אך היא קשורה בגידול ביתי באמצעות הצואה של עצמה.

גולדי לוקס, מתאבקת מקצוענית בת ה-44 שהפכה לאושיית טלוויזיה, הותירה את הצופים בהלם מוחלט כשהסבירה להם כי גם הם יכולים לצאת מהמינוס בבנק באמצעות אימוץ ההרגלים שלה. לדבריה, זוג ממוצע במדינתה מרוויח כ-7,400 דולר בכל חודש ומבזבז 1,800 דולר על מצרכים, 700 דולר נוספים על אוכל בחוץ ועוד 500 דולר על הוצאות כלליות.

לוקס לעומת זאת, טענה כי הוא מבזבזת 84 דולר בלבד בכל חודש על מצרכים - והכל הודות לקומפוסט שהיא מייצרת בביתה. "מי שרוצה לחסוך בהוצאות ולקצץ בעלויות, צריך לחפש הזדמנויות. זו המתנה שלי אליכם, אתם תודו לי אחר כך", אמרה בת ה-44. היא הציגה שתי מריצות מלאות בחומר חום לח: "אי אפשר להשיג את הקומפוסט הזה בחנות לחומרי בניין, אני מכינה אותו מהצואה של עצמי", הסבירה. לאחר מכן, הנחתה לוקס את הצופים המופתעים כיצד להפוך את צרכיהם לקומפוסט יעיל.

"את כל שאריות הירקות שנשארות לכם במטבח, כדאי לכם לשמור. אחרי שאתם מחזיקים בפסולת האנושים שלכם, אתם זורקים פנימה עלים מחורצים או נסורת וזה מנטרל את הריח. בעוד כשנה זה יתמוסס ויהפוך לאדמה נהדרת לגידול של ירקות, פירות וכל מה שנדרש", הוסיפה לוקס החסכנית. "להפוך את הפסולת שלכם למשאבים - זהו רעיון מבריק לחלוטין. השתמשו בו", סיכמה.

קומפוסט (צילום: צילום מסך)
קומפוסט (צילום: צילום מסך)

בעוד שהצופים מתהדרים מינוס בחשבון הבנק - מי יותר מי פחות, הם העדיפו להישאר חייבים כל חייהם מאשר להתנהל לפי המלצותיה של בת ה-44. "ראיתי כמה דברים מגעילים בחיי אבל זה הכי מגעיל", כתב גולש אחד. שני הגיב: "זה ההבדל בין להיות חסכן למגעיל".