טיסה יכולה להיות מלחיצה מפעם לפעם. סביר להניח שתהיו מודאגים לגבי התורים הארוכים, תהליכי הבידוק הבטחוני, תתפללו שהמזוודה שלכם תגיע ליעד ובחתיכה אחת ושחבריכם למושב יהיו מנומסים ושקטים. אך רוב הנופשים נוטים לדאוג לגבי הכבודה שלהם, מתי היא תופיע על המסוע והאם היא בכלל תופיע.

תומס לו סקוטו, עובד בנמל תעופה אזורי בארה"ב, אמר בראיון לתקשורת המקומית לאחר שנשאל בדבר איבוד המזוודות בתקופה האחרונה: "ככל שתעשו צ'ק אין מאוחר יותר, כך המזוודות שלכם יועמסו אחרונות וירדו ראשונות בהגעה אל היעד". אך רבים מאתנו חוששים לבצע צ'ק אין מאוחר מדי מאחר והדבר עלול להביא לעיכובים מיותרים ואף לפספוס הטיסה.

איך לוודא שהמזוודה תגיע במהירות? (צילום: אינגאימג')
איך לוודא שהמזוודה תגיע במהירות? (צילום: אינגאימג')

ישנה הצעה פחות מלחיצה והיא לבקש לקבל את המזוודה שלכם מיד עם הנחיתה, אך חברות התעופה יגבו ככל הנראה תשלום נוסף על שירות זה ולא כולן מאפשרות זאת, במיוחד לאור המחסור בכוח אדם. אם אתם נוסעים במחלקת עסקים, ייתכן ואתם זכאים לשירות מסוג זה. שווה לבדוק זאת.

לפי ה-news.com.au, אפשרות נוספת לפגוש את המזוודה שלכן בין הראשונות על המסוע היא לבקש להדביק מדבקת "שביר" על הכבודה. המדבקה תשפיע על הסדר שבו המזוודות מועמסות על המטוס, ואלה שסומנו כשבירות יועלו אחרונות - מה שאומר שהן יורדו ראשונות.