סרטון שהועלה לאחרונה לרשת החברתית TikTok על ידי Science Insider, הציג את סדר הפעולות ממפעלי Clean the World - שם הסבונים הישנים נטחנים והופכים לחדשים. לא ברור אם התיעוד צולם במפעלי המיחזור באורלנדו, פלורידה, לאס וגאס או נבדה.

"בתי המלון זורקים מיליוני סבונים משומשים מדי שבוע", אמר הקריין בסרטון. "אבל הם לא חייבים ללכת לפח. המוצרים המשומשים מגיעים מאלפי בתי מלון מרחבי העולם מבערך 1.4 מיליון חדרים". התהליך מתחיל כאשר מכניסים את הסבונים לתוך מכונה הנקראת "ריפינר" אשר מגררת את השכבה העליונה של הסבון ומסירה ממנו את שאריות הלכלוך והשיער. לאחר מכן, מה שנשאר מהמוצרים נטחן והופך לסבונים חדשים. צפו בתהליך:

זה התהליך שעוברים הסבונים בבית המלון, רגע לפני שהם מגיעים לחדר המקלחת שלכם בחדר האירוח (צילום: מתוך טיקטוק)

לדבריו של הקריין, שאריות הסבון עוברות הרתחה בת שבע או שמונה דקות במטרה להשמיד חיידקים נותרים. מיד אחר כך, פירורי המוצר מועברים למכונת יציקה, שם הם הופכים לסבונים חדשים שעושים את דרכם אל חדר המקלחת בבית המלון בו אתם צפויים להתארח.

הסרטון הפך לוויראלי במיוחד ברשת החברתית וצבר למעלה מ-22.9 מיליון צפיות בנוסף לעשרות אלפי תגובות של גולשים שלמדו את הלקח והודיעו שמהיום יביאו סבון מהבית. במקביל, אחרים כינו את תהליך המיחזור "מדהים", "גאוני", ו"חכם".