אש וויט שיתפה ברשתות החברתיות כי היא הזמינה חדר בבית המלון Tallahassee Hilton Garden Inn בפלורידה, ארה"ב, בסוף החודש שעבר, ומהר מאוד הבינה כי נפלה על חדר שמשק הבית כנראה לא ביקר בו הרבה זמן. וויט כתבה כי המיטה לא הייתה מסודרת כראוי וכי פח האשפה הכיל שאריות זבל של האורח הקודם כנראה.

לדבריה, הזעזוע היכה בה רגע לאחר שפתחה את הארון וזיהתה בו שקית מלאה בנוזל אדמדם, שככל הנראה מבשר רעות. וויט המבוהלת הזעיקה את שירות החדרים ואשת צוות שהגיעה לחדרה אמרה בנונשלנטיות לאורחת ההמומה כי ככל הראה מדובר בעובר שהופל. היא ציטטה את החדרנית: "יש לנו הסכם עם Planned Parenthood (מרפאה המסייעת לנשים בביצוע הפסקת הריון). זה נראה כמו עובר. אני אקח את זה, אל תדאגי".

תיעדה את עובדת המלון אוחזת בשקית החשודה (צילום: מתוך טיקטוק)
תיעדה את עובדת המלון אוחזת בשקית החשודה (צילום: מתוך טיקטוק)

סרטונים שצילמה האורחת מציגים את העובדת נושאת את השקית וצועדת במסדרון, ובסופו של דבר המשטרה המקומית הוזעקה למקום לצרכי בירור וחקירה. מזועזעת מהתקרית, וויט ניגשה לדלפק הקבלה ודרשה לקבל החזר מלא בגין התשלום ששילמה על חדר האירוח. "זה שלא שמצאתי משהו שאפשר להמשיך כרגיל את היום אחר כך. זה היה היום הגרוע ביותר בחיי, אז דרשתי את הכסף שלי בחזרה", סיפרה.

בסופו של דבר, היא הסתפקה בזיכוי כדי להסדיר את העניין. אודם דובר של הילטון אמר מאוחר יותר ל-Florida Standard כי בדיקות מעבדה גילו כי בתוך השקית היה חומר מזעזע - אך פחות - בשקית: יין אדום וקיא. "בתגובה לממצאים שדווחו כחמורים, דרשתי לקבל את תוצאות בדיקות בית המשפט, שהגיע למסקנה כי ההאשמות אינן נכונות", אמר ג'ייסון קרטיס ל"דיילי מייל".

התכולה התבררה כמשהו אחר לגמרי (צילום: מתוך טיקטוק)
התכולה התבררה כמשהו אחר לגמרי (צילום: מתוך טיקטוק)

"אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל חששותיהם של האורחים ואנו שואפים לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר של ניקיון ובטיחות עבור לקוחותינו", סיכם. מאוחר יותר המשטרה המקומית אישרה את תוצאות הבדיקות של בית המשפט והחקירה הסתיימה ונסגרה.