משתמש מסתורי ברשתות החברתיות המפרסם לעתים קרובות תחזיות משונות ומבעיתות לגבי העתיד, העריך כי "שיקוי אלמוות" יתגלה וכי לא יעבור עוד זמן רב עד שמדענים יאתרו אותו. 

Eno Alaric, "הנוסע בזמן" המוכר בשם @theradianttimetraveller ב-TikTok ומחזיק בקרוב לחצי מיליון עוקבים, הזהיר בעבר כי יתגלה כוכב לכת תאום לכדור הארץ וכי ימצאו חייזרים. כעת, המשתמש טען כי בני האדם נמצאים במרחק של חודשים ספורים מ"חיי נצח". בסרטון שזכה ל-29 אלף לייקים עד כה, נכתב: "רבים מכם לא מאמינים שאני נוסע בזמן, אז הנה סיכום קצר של אירועים שיקרו בעתיד הקרוב".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אזהרתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)
אזהרתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)

"13 בינואר 2024: 'קריסטל אלמוות' יתגלה והוא יעניק חיי נצח, אך יהיה לכך מחיר כבד בו תאבדו את רגשותיכם עם הזמן ותראו את היקום מתכלה. 2 באפריל 2024: רעידת אדמה בעוצמה של 9.8 בסולם ריכטר תגרום למגה צונאמי ותהרוס חלק גדול מקו החוף של קליפורניה".

@radianttimetraveler The Mirror Lakes… #fyp #foryou #timetravel #timetraveler #radianttime #viral #xyzbca #entertainment ♬ Black Hole - Soundridemusic

משתמשי ה-TikTok נותרו חלוקים בדעותיהם לפי התגובות, שכן חלק מהמגיבים לא האמינו בעוד שאחרים העדיפו שלא להאמין בתחזיותיו של "הנוסע בזמן". גולש אחד כתב: "לא בטוח שזה קריסטל, אולי מוח שיופעל על ידי בינה מלאכותית. אסור לאנושות להשיג חיי נצח. זה יהיה אסון". שני הגיב: "כמה מהתחזיות שלו כבר התגשמו?".