ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן מתעתעות במוח ואחרות חושפות היבטים נסתרים על האישיות שלכם. הציור הבא יכול לחשוף את סוג האדם שאתם, אך הכל תלוי במה שתראו בו קודם.

בתמונה ניתן לראות הרים, אנשים,שמיים וסוס, אך היו גם כמה גולשים שהבחינו בפניו של איש. האשליה הזו שותפה על ידי חשבון ה-TikTok הוויראלי @psychologylove100 שצבר עד כה 70 אלף צפיות על מבחן האישיות הזה. הביטו בה וקבעו: מה ראיתם קודם?

אשף הפסיכולוגיה הסביר: זה מה שהתמונה הזו אומרת עליכם (צילום: מתוך טיקטוק)
אשף הפסיכולוגיה הסביר: זה מה שהתמונה הזו אומרת עליכם (צילום: מתוך טיקטוק)

@psychologylove100 What do you see first? #psycologytest #psycologytricks #personlatytest #psychology ♬ original sound - Psychologylove

"מה הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה הזו כשאתם מביטים בה?", שאל יוצר התוכן. "אם הבחנתם קודם בפניו של האיש, סביר להניח שאתם אנשים שאפתנים ולהוטים להתמודד עם אתגרים חדשים. אתם נחושים להשיג את מה שאתם רוצים וכל מכשול בדרככם נתקל תמיד בביטחון ובחיוביות", אמר אשף הפסיכולוגיה.

עוד הסביר יוצר התוכן: "אם לעומת זאת, שמתם לב לשיער המתולתל שנוצל מהערפל המקיף אתה הרים, אתם יצירתיים, בעלי דימיון מפותח ופרספקטיבה ייחודית על העולם. עם זאת, הדבר מעיד על כך שדעתכם יכולה להיות מוסחת בקלות".

"בנוסף, מי מביניכם שזיהה את הפרש שבמרכז התמונה קודם, אתם אנשים אמיצים וחזקים מנטלית. יש לכם הרבה כוח פנימי, אתם בטוחים בעצמכם ונוטים להתמיד כדי להשיג את מטרותיכם", סיכם.