אנשים ברחבי העולם מחפשים מאז ומתמיד את הנוסחה לחיים מלאי אושר, אבל אפילו אם הם לא יודו בכך - הם היו שמחים לדעת גם את הסוד שיגרום להם להתעשר מבחינה חומרית. אם אתם חושבים שחייהם של העשירים כוללים רק שיט על יאכטות, חופשות אקזוטיות, משרתים ועוזרים אישיים - תחשבו שוב. דו"ח שפרסם ה-"New Trader U" חושף את הטקסים היומיומיים שלהם אנשים מצליחים רבים מייחסים את הישגיהם, כולל הרגלים המושרשים במשמעת, צמיחה אישית ותכנון אסטרטגי, אותם הם מקפידים לבצע עם עלות השחר. הדו"ח התבסס על מחקרים, עבודות אקדמיות וביוגרפיות, אשר סיכמו את הרגלי הבוקר הנפוצים ביותר בקרב עשירי העולם.

שחר חיון חושפת: כך בתו של עמוס לוזון הגיבה לסרטון האינטימי בבריכה
"עוצמות גדולות": מארינה מקסימיליאן חושפת את דעתה על ההפגנות

להלן הרשימה:

1. התעוררות מוקדמת
2. פעילות גופנית
3. תרגול מדיטציה
4. סקירה חדשותית בעיתונים או אתרי אינטרנט 
5. אכילת ארוחת בוקר בריאה
6. תכנון והגדרת יעדים לאותו היום
7. תקשורת עם מקורבים
8. בילוי עם המשפחה
9. סקירת דוחות כספיים או שווקים
10. למידה מתמשכת או פיתוח מיומנויות
11. הקדשת מספר דקות למחשבה 
12. הכרת תודה

היתרונות של התעוררות מוקדמת

מומחים אומרים כי התעוררות מוקדמת היא תכונה נפוצה בקרב אנשים עשירים, הרגל פשוט שנותן להם יתרון ביום, ומספק להם שעות שקטות להתמקד בפעילויות צמיחה אישית, עבודה ללא הפרעה או למידה של דברים חדשים. יקיצה מוקדמת גם יכולה לתרום לצבירת עושר על ידי יצירת הזדמנויות רבות לפרודוקטיביות ותכנון אסטרטגי, כמו גם לאפשר יותר זמן לטיפול עצמי כמו מדיטציה, פעילות גופנית, מקלחת וטיפוח. התעוררות מוקדמת מעניקה הזדמנות לבלות עם המשפחה במהלך ארוחת הבוקר ואת היכולת לקרוא תוכן אקטואלי ולעקוב אחר התפתחויות בזירות שונות בארץ ובעולם.

תזונה בריאה

ארוחת בוקר בריאה מזינה את הגוף והנפש לאורך כל היום. הרגלי תזונה בריאים ופעילות גופנית מסייעים להשגת צלילות מחשבתית ואנרגיה גופנית מוגברת, מה שמוביל לפרודוקטיביות גבוהה יותר. בריאות טובה גם מפחיתה עלויות בריאות פוטנציאליות, גורם חיוני בשימור עושר בשלב מוקדם של המסע אליו.

ארוחת בוקר (צילום: אינגאימג')
ארוחת בוקר (צילום: אינגאימג')

הגדירו מטרות ותכננו את היום

אנשים מצליחים מבינים את הערך של תכנון. הם מציבים מטרות יומיות התואמות את המטרות ארוכות הטווח שלהם. הרגלים אלה עוזרים להתמקד במשימות המובילות ליצירת עושר ולמנוע בזבוז זמן על פעילויות פחות פרודוקטיביות.

שפרו את הביטחון העצמי

שמירה על היגיינה אישית יכולה להגביר את הביטחון וההערכה העצמית. לאנשים עשירים לעתים קרובות אינטראקציה עם אנשים בעלי השפעה, ומראה מוקפד ומטופח יכול להשאיר רושם חיובי ולפתוח דלתות להזדמנויות.

למידה מתמשכת

אנשים מצליחים אף פעם לא מפסיקים ללמוד, הם מנצלים את הבוקר שלהם כדי לפתח מיומנויות חדשות. צמיחה מתמשכת זו מובילה לרעיונות חדשניים, קידום קריירה ועושר.

תרגלו הכרת תודה

על פי הדו"ח הכרת תודה ושביעות רצון כללית מהחיים מפחיתות מתח ומסייעות לגישה חיובית. אם תודו בתחילת היום על כל מה שהתברכתם בו, זה יעזור לכם לשמור על דפוס חשיבה חיובי שמעודד התמדה, חוסן וצבירת עושר מתמדת.