בני זוג שרק התארסו זה לזו, צפו בשקיעה וחגגו יחד את האירוסין ב-6 ביולי, שעות לפני שהתרחשה טרגדיה ששינתה את התכניות. האיש בדיוק שאל את אהובתו האם תינשא לו במיקום רומנטי בקנקלה, עיר בצפון-מערב טורקיה באזור מרמרה.

ניזמטין ג'ורסו וארוסתו יסים דמיר בת ה-39, התקרבו יחד לקצה הצוק כדי לצלם סלפי על רקע השקיעה עם טבעת האירוסין המרשימה על אצבעה. האיש, שהלך לרגע לרכב כדי להביא את סל הפיקניק שהשאירו במכונית - שמע צרחה עזה. ג'ורסו רץ בחזרה אל אותה הנקודה בה השאיר את דמיר וגילה כי היא נפלה מקצה הצוק מגובה של 32 מטרים.

על פי הדיווחים, דמיר שרדה את הנפילה ובן זוגה הזעיק מיד את הפרמדיקים שהגיעו במהרה למקום אך למרבה הצער, היא איבדה את הכרתה ולמרות מאמצי ההחייאה שארכו כ-45 דקות, הם נאלצו לקבוע את מותה. ג'ורסו סיפר לתקשורת המקומית: "בחרנו במקום הזה כדי שיהיה לנו זיכרון רומנטי אחרי הצעת הנישואין. הכל קרה בבת אחת, היא איבדה את שווי המשקל ונפלה".

המשטרה הטורקית חסמה את האזור לציבור ופתחה בחקירה, עד שב-15 ביולי האזור נפתח שוב למבקרים והגישה הותרה רק לפי נוהלי בטיחות. אחת מחברותיה של דמיר סיפרה לתקשורת המקומית: "זה אחד מהמקומות הרומנטיים ביותר וכולם באים לכאן לצפות בשקיעה, אבל עצוב שלא הייתה גדר כלשהי שהייתה יכולה למנוע את המוות המיותר הזה".