משתמש מסתורי ברשתות החברתיות שטוען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2858", פרסם אזהרה מפחידה לגבי סוף העולם. המשתמש הבדוי שמפרסם סרטונים ברשת החברתית TikTok תחת השם @darknesstimetravel, צבר יותר מ-12,000 עוקבים תוך שהוא מפרסם טענות מוזרות לגבי אירועים שעתידים לקרות.

בסרטון האחרון שלו, ה"נוסע בזמן" טען כי "זן עוין של חייזר עושה את דרכו לכדור הארץ כדי להשמיד אותו, ובני האדם צריכים להתכונן כדי להציל את האנושות" כבר בחודש אוקטובר הקרוב.

@darknesstimetraveler The Vanguard is on the way… ##fyp #fypage #viral #timetravel #timetraveler #darknesstimetraveler #2023 #xyzbca #vanguardalien ♬ Black Hole - Soundridemusic

חייזר בשם ''וונגרד'' יגיע לכדור הארץ במטרה להשמידו (צילום: מתוך טיקטוק)
חייזר בשם ''וונגרד'' יגיע לכדור הארץ במטרה להשמידו (צילום: מתוך טיקטוק)

בקליפ שזכה ליותר מ-30,000 לייקים, נכתב: "שימו לב! אני נוסע בזמן ואני עומד לספר לכם איך יגיע סוף העולם: בעוד פחות משלושה חודשים, ב-3 באוקטובר, יגיע זן של חייזר לכדור הארץ כדי להשמיד את העולם - וכל זה רק בגלל שהאנושות התקדמה קצת יותר מדי לטעמם של היצורים החוץ-ארציים".

גולשים רבים התייחסו לסרטון של darknesstimetravel וכלל לא התרשמו מהתחזית שנשמעה להם הזויה לחלוטין. גולש אחד כתב: "נהדר, הגיוני לגמרי". שני הגיב: "וואו! נשמע כמו תסריט נהדר לסרט!", בעוד ששלישי הוסיף: "התחזיות הקודמות שלך לא התגשמו. למה שזו כן תתגשם?".